ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ В УМОВАХ КОМУНІКАТИВНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Марина Геннадіївна Бабічева Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
  • Ольга Геннадіївна Степенко Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Ключові слова: інтерактивні форми роботи, особистісно-орієнтоване навчання, проектна робота, комунікативна взаємодія.

Анотація

В статті розглянуто проблеми використання інтерактивних форм роботи в умовах комунікативно-орієнтованого навчання, засоби реалізації методу проектів у процесі вивчення іноземної мови. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Марина Геннадіївна Бабічева, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

викладач  кафедри  іноземних мов Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. 

Ольга Геннадіївна Степенко, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

викладач  кафедри  іноземних мов Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. 

Посилання

1. Бим И.Л. Личностно-ориентированній поход – основная стратегия обновления школы/ И.Л. Бим // Иностранные языки в школе. – № 2. – 2002. – С. 1-15.

2. Крамар О. Навчальні та рольові ігри як ефективний засіб навчання німецької мови/ Крамар О. //Deutsch. –№ 29 (193). – 2009. – С. 3-5.

3. Сотнікова С.І. Інтерактивні завдання в навчанні німецької мови/ І.С. Сотнікова //Німецька мова в школі. – № 2 (14). – 2010. – С. 8-14.

4. Столяренко О. Оволодіння методикою інтерактивної комунікації під час викладання іноземної мови/ О.Столяренко //Рідн. шк. – 2005. – № 4. – С. 57-59.

5. В.В. Черниш. Організація та проведення рольових ігор на уроках іноземної мови/ В.В. Черниш // Іноземні мови. – № 4. – 2010. – С. 7-15.
Опубліковано
2015-07-15
Як цитувати
Бабічева, М., & Степенко, О. (2015). ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ В УМОВАХ КОМУНІКАТИВНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 17-22. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3485