Розвиток творчого потенціалу студентів під час слухання музичних творів

  • Олександр Григорович Дегтяр Красноармійське педагогічне училище
Ключові слова: музичне сприймання, творчі здібності, музичне мистецтво, музичне виховання, професійні якості

Анотація

У статті розглядається проблема оволодіння студентами педагогічного училища навичками самостійного художньо-педагогічного аналізу музичного твору. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Григорович Дегтяр, Красноармійське педагогічне училище
Викладач-методист музичного виховання

Посилання

1. Анікіна Т., Горбуліч І. Музичний інтерес як духовна домінанта особистості // Мистецтво і освіта. – 1999. – № 4 – С.23.

2. Бахтін М. Художньо-педагогічна інтерпретація музичних творів //Музика. – 1994. – № 1 – С.12.

3. Бервецький З., Хлєбнікова Л. Виховувати культуру музики / Грані творчості: Книга для вчителя – К., 1989.

4. Дем’янчук О. Педагогічні основи формування художньо-естетичних інтересів школярів. – К., 1997.

5. Дмитриева Л.Г., Черноиваненко Н.М. Методика музыкального воспитания в школе. – Москва, 1989.

6. Ростовський О.Я. Педагогіка музичного сприймання. – Київ, 1997.

7. Ростовський О.Я. Методика викладання музики в початковій школі. Навч.-метод. посібник. – Тернопіль, 2000.
Опубліковано
2015-07-22
Як цитувати
Дегтяр, О. (2015). Розвиток творчого потенціалу студентів під час слухання музичних творів. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 71-75. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3476