Розвиток творчого потенціалу студентів під час слухання музичних творів
Abstract
У статті розглядається проблема оволодіння студентами педагогічного училища навичками самостійного художньо-педагогічного аналізу музичного твору.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Анікіна Т., Горбуліч І. Музичний інтерес як духовна домінанта особистості // Мистецтво і освіта. – 1999. – № 4 – С.23.
2. Бахтін М. Художньо-педагогічна інтерпретація музичних творів //Музика. – 1994. – № 1 – С.12.
3. Бервецький З., Хлєбнікова Л. Виховувати культуру музики / Грані творчості: Книга для вчителя – К., 1989.
4. Дем’янчук О. Педагогічні основи формування художньо-естетичних інтересів школярів. – К., 1997.
5. Дмитриева Л.Г., Черноиваненко Н.М. Методика музыкального воспитания в школе. – Москва, 1989.
6. Ростовський О.Я. Педагогіка музичного сприймання. – Київ, 1997.
7. Ростовський О.Я. Методика викладання музики в початковій школі. Навч.-метод. посібник. – Тернопіль, 2000.
2. Бахтін М. Художньо-педагогічна інтерпретація музичних творів //Музика. – 1994. – № 1 – С.12.
3. Бервецький З., Хлєбнікова Л. Виховувати культуру музики / Грані творчості: Книга для вчителя – К., 1989.
4. Дем’янчук О. Педагогічні основи формування художньо-естетичних інтересів школярів. – К., 1997.
5. Дмитриева Л.Г., Черноиваненко Н.М. Методика музыкального воспитания в школе. – Москва, 1989.
6. Ростовський О.Я. Педагогіка музичного сприймання. – Київ, 1997.
7. Ростовський О.Я. Методика викладання музики в початковій школі. Навч.-метод. посібник. – Тернопіль, 2000.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Дегтяр, О. Г. (2015). Розвиток творчого потенціалу студентів під час слухання музичних творів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 71-75. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3476
Section
Статті