«Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів
Abstract
У статті розглядається «Школа молодого лідера» як елемент освітньо-виховного комплексу, спрямованого на набуття студентами – майбутніми учителями вмінь організаторської діяльності. Проаналізовано зміст трьох напрямів організаторської підготовки: формування здібностей самоорганізації, здібностей організації діяльності, здібностей організації міжособистісної взаємодії. Запропоновано алгоритм занять, що мають теоретичний та практичний блоки.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Крылова Н.Б. Самостояние. Какой будет молодежная политика в России? [Текст] / Н.Б. Крылова // Народное образование. – 2001. – № 5. – с. 42-46.
2. Крылова Н.Б. Формирование культуры будущего специалиста [Текст] / Н.Б. Крылова. – М.: Высшая школа, 1990. – 142 с.
3. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей [Текст] / П.Е. Решетников. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 304 с.
2. Крылова Н.Б. Формирование культуры будущего специалиста [Текст] / Н.Б. Крылова. – М.: Высшая школа, 1990. – 142 с.
3. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей [Текст] / П.Е. Решетников. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 304 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Бровчак, Л. С. (2015). «Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 34-40. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3462
Section
Статті