«Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів
Abstract
У статті розглядається «Школа молодого лідера» як елемент освітньо-виховного комплексу, спрямованого на набуття студентами – майбутніми учителями вмінь організаторської діяльності. Проаналізовано зміст трьох напрямів організаторської підготовки: формування здібностей самоорганізації, здібностей організації діяльності, здібностей організації міжособистісної взаємодії. Запропоновано алгоритм занять, що мають теоретичний та практичний блоки.
Downloads
References
1. Крылова Н.Б. Самостояние. Какой будет молодежная политика в России? [Текст] / Н.Б. Крылова // Народное образование. – 2001. – № 5. – с. 42-46.
2. Крылова Н.Б. Формирование культуры будущего специалиста [Текст] / Н.Б. Крылова. – М.: Высшая школа, 1990. – 142 с.
3. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей [Текст] / П.Е. Решетников. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 304 с.
2. Крылова Н.Б. Формирование культуры будущего специалиста [Текст] / Н.Б. Крылова. – М.: Высшая школа, 1990. – 142 с.
3. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей [Текст] / П.Е. Решетников. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 304 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Бровчак, Л. С. (2015). «Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 34-40. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3462
Section
Статті