«Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів

  • Людмила Сидорівна Бровчак Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Ключові слова: Організаторські здібності, організаторська діяльність, здібності самоорганізації, здібності організації діяльності, здібності організації міжособистісної взаємодії, освітньо-виховний комплекс, педагогічні умови

Анотація

У  статті  розглядається «Школа молодого  лідера»  як  елемент освітньо-виховного  комплексу,  спрямованого  на  набуття  студентами – майбутніми  учителями  вмінь  організаторської  діяльності. Проаналізовано зміст трьох напрямів організаторської підготовки: формування здібностей самоорганізації, здібностей організації діяльності, здібностей організації міжособистісної взаємодії. Запропоновано алгоритм занять, що мають теоретичний та практичний блоки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Людмила Сидорівна Бровчак, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Начальник  відділу  виховної  роботи

Посилання

1. Крылова Н.Б. Самостояние. Какой будет молодежная политика в России? [Текст] / Н.Б. Крылова // Народное образование. – 2001. – № 5. – с. 42-46.

2. Крылова Н.Б. Формирование культуры будущего специалиста [Текст] / Н.Б. Крылова. – М.: Высшая школа, 1990. – 142 с.

3. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей [Текст] / П.Е. Решетников. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 304 с.
Опубліковано
2015-07-22
Як цитувати
Бровчак, Л. (2015). «Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 34-40. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3462