Професійна складова виховної роботи у ВНЗ ЯК засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів

  • Олеся Василівна Проценко Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Ключові слова: виховання, позааудиторна виховна робота, професійне виховання, мотиви особистості

Анотація

На прикладі досвіду організації виховного процесу у ВНЗ показано доцільність реалізації виховних цілей через професійне становлення особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олеся Василівна Проценко, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Канд. філол. наук, асистент

Посилання

1. Піонтковський-Вихватень Б. Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності студентів ВНЗ / Б. Піонтковський-Вихватень // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2010. − № 1. − С. 50–54.

2. Положення про Всеукраїнський конкурс професійних PR-проектів [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://journ.univ.kiev.ua/fi les/pologenna2013.pdf.
Опубліковано
2015-06-26
Як цитувати
Проценко, О. (2015). Професійна складова виховної роботи у ВНЗ ЯК засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 192-198. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2922