Досвід реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів пту ціннісного ставлення до праці
Abstract
У статті висвітлено процедуру, особливості та наслідки упровадження педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів ПТУ ціннісного ставлення до праці у педагогічному процесі ВНЗ; розкрито завдання та зміст проведеної автором експериментальної роботи на кожному з етапів реалізації умов.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Коваленко, С. В. (2015). Досвід реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів пту ціннісного ставлення до праці. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 115-122. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2897
Section
Статті