Проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії

  • Сергій Георгійович Головко Кафедра історії Української державної академії залізничного транспорту
  • Маргарита Борисівна Головко Кафедра дошкільної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

Abstract

У статті розглядаються окремі проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії як нового наукового напряму, зокрема осмислюються цільовий і смисловий аспекти освітнього процесу.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Сергій Георгійович Головко, Кафедра історії Української державної академії залізничного транспорту
Кандидат педагогічних наук, доцент
Маргарита Борисівна Головко, Кафедра дошкільної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
Кандидат педагогічних наук, доцент

References

1. Коротяев Б.И. Диалектика недостающего и избыточного в образовательном пространстве / Б.И. Коротяев, В.С. Курило, В. В. Третьяченко. – Луганск : Альма-матер, 2007.

2. Коротяєв Б.І. Педагогічна філософія / Б.І. Коротяєв, В.С. Курило, С.В. Савченко. – Луганськ: Вид-во «ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010.

3. Кремень В.Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору / В. Г. Кремень. – К. : Педагогічна думка, 2009.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Головко, С. Г., & Головко, М. Б. (2015). Проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 43-50. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2888