Гуманізація та гуманітаризація освіти як важливі чинники формування інформаційно-комунікативної культури майбутнього вихователя

  • Анна Іванівна Клєба КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: гуманізація, гуманітаризація, гуманітарне середовище, гуманітарний аспект, гуманістична спрямованість майбутнього вихователя

Анотація

У статті розглядається значимість гуманізації та  гуманітаризації освіти для формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів, обґрунтована необхідність формування гуманістично-орієнтованого вихователя у сучасному світі. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Анна Іванівна Клєба, КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Викладач кафедри інформатики

Посилання

1. Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды: В 2-х томах / Под ред. А.А. Бодалёва и др. – М.: Педагогика, 1980. – 287 с.

2. Антонова С.Г. Информационная культура личности: Вопросы формирования // Высшее образование в России. – 1994, – № 1, С. 82-89.

3. Бахтін М. Гуманізм як принцип виховання сучасної молоді / М. Бахтін // Вища освіта України. – 2007. – № 1. – С. 117-120.

4. Вербицкая Л. Гуманитарное образование в современной России // Высшее образование в России. – 1996, – № 1. – С. 79-85.

5. Зиновьева Н.Б. Информационная культура личности. – Краснодар, 1996. – 136 с.

6. Зубов Ю.С., Петров В.М. Интеграция духовного мира личности и общества как задача информационного мировоззрения // Проблемы информационной культуры: Сб.статей. – М. 1996. – Выпуск 3. – С. 13–24.

7. Смирнов Г.Л. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности. – М.: Аспект-пресс, 1995. – 481 с.

8. Советский энциклопедический словарь / Гл.ред. А.М. Прохоров. – М.: Советская энциклопедия, 1990. – 1630 с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Клєба, А. (2015). Гуманізація та гуманітаризація освіти як важливі чинники формування інформаційно-комунікативної культури майбутнього вихователя. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 120-127. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2755