Формування художньо-естетичного смаку в молодших школярів засобами регіональної культурно-історичної спадщини

  • Юлія Олександрівна Блудова КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: художньо-естетичний смак, культурно-історична спадщина, естетичне виховання школярів

Анотація

У статті розглянуті теоретичні основи формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку та вплив регіональної культурно-історичної спадщини на естетичне виховання школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Юлія Олександрівна Блудова, КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Викладач кафедри педагогіки та психології

Посилання

1. Алісійчук О.С. Морально-естетичне виховання молодших школярів. - К.: Академія, 2001. – 160 с.

2. Воропай О. Звичаї нашого наоду: Етнографічний нарис. – К.: Оберіг, 1991. – 316с.

3. Ильинская И.П. Приобщение к народным художественным традициям как механизм формирования эстетических чувств младших школьников // Начальная школа. – 2010. – № 2. – С. 3–8.

4. Кабалевський Д.Б. Воспитание ума и сердца. – М.: Просвещение, 1981. – 214с.

5. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища шк., 1997. – С.99.

6. Лихачев Б.Т. Теория эстетического воспитания школьников: учебник для студентов пед ин-тов / Б.Т. Лихачев. – М.: Просвещение, 1985. – С. 175.

7. Сухомлинський В.О. Ми продовжуємо себе в дітях. – К.: Рад. шк., 1972. – 184с.

8. Сухомлинський В.О. Як виховати справжню людину // Вибрані твори: В 5 т. – Т. 2. – К.: Рад. Шк.., 1976. – С.414.

9. Эстетическая культура и эстетическое воспитание. – М.: Просвещение, 1983. – 162с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Блудова, Ю. (2015). Формування художньо-естетичного смаку в молодших школярів засобами регіональної культурно-історичної спадщини. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 66-72. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2747