Зовнішнє незалежне оцінювання у контексті підвищення якості шкільної географічної освіти

  • Олена Козакова Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
  • Олександр Жемеров Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: якість географічної освіти, зовнішнє незалежне оцінювання, тестові завдання з географії

Анотація

У статті розглянуто особливості системи зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з географії. Проаналізовано вплив процесу ЗНО на якість освіти. На сьогодні процес незалежного оцінювання є найефективнішою методикою перевірки навчальних досягнень учнів, тому потребує постійного вдосконалення. Зміст завдань ЗНО з географії запропоновано доповнити групою
тестів ілюстративного змісту, які перевірятимуть навички роботи з різними видами карт та вміння аналізувати цифрові, статистичні й графічні дані. Ці завдання можуть бути використані у будь-якій з чотирьох груп тестів ЗНО, а також при самостійній підготовці учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Kashy`na, G.S., Sergiyenko, V.P. (2010). Zovnishnye nezalezhne ocinyuvannya v osviti Ukrayiny`: Kurs lekcij [Independent external evaluation in education of Ukraine: Сourse of lectures]. Lucz`k, 115.
2. Programa zovnishn`ogo nezalezhnogo ocinyuvannya z geografiyi na 2017 rik [The program of external independent evaluation on geography for 2017]. Available at: http://zno-ua.net/lesson/geography
3. Zagal`na xaraktery`sty`ka testu z geografiyi [General characteristics of the test on geography]. Available at: http://testportal.gov.ua/sertificatgeo/
Як цитувати
Козакова, О., & Жемеров, О. (1). Зовнішнє незалежне оцінювання у контексті підвищення якості шкільної географічної освіти. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (25), 32-35. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/9086
Номер
Розділ
Статті