Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Проблеми безперервної географічної освіти і картографії
Поточний номер
Архів
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 39 (2024)
№ 39 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.26565/2075-1893-2024-39
Опубліковано:
2024-08-01
Весь випуск
PDF
Статті
Інтегроване формування математичної і природничої компетентності на уроках географії в рамках базової середньої освіти
Анатолій Байназаров, Вікторія Ачкасова, Арсен Мікаілов, Олександр Жемеров
6-16
PDF
Структура землекористування в басейні річки Молочної: аналіз за дистанційними даними
Кирило Бібік, Наталія Попович, Владислав Попов, Олена Сінна
17-26
PDF
Можливості застосування комп’ютерних ігор в освітньому процесі (на прикладі моделювання міст у Cіtіes Skylines)
Даніїл Зімін, Катерина Кравченко, Катерина Сегіда
27-34
PDF
Просторово-часове розповсюдження масових випадків небезпечних та стихійних відкладів мокрого снігу на території України протягом 1991-2020 рр.
Світлана Пясецька
35-52
PDF
Моделювання освітньої діяльності на уроках географії за умов «Нової української школи»
Світлана Решетченко, Людмила Яковлева
53-57
PDF
ISSN
2409-3173
(Online)
ISSN
2075-1893
(Print)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Ключові слова
географія
ГІС
карта
географічна освіта
туризм
ГИС
населення
виноград
викладання географії
сталий розвиток
атлас
довкілля
кластери
освіта
опади
Україна
рекреація
наочність
екологія
Поточний номер
Інструкція з користування
Open Journal Systems