Міжнародний досвід використання індивідуальних освітніх траєкторій у підготовці студентів у галузі суспільної географії

  • Людмила Миколаївна Нємець Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Наталія Володимирівна Гусєва Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Ольга Сергіївна Суптело Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

Доведено, що інструментом, який би міг вдосконалити освітній процес у закладах вищої освіти України, є впровадження в нього практики індивідуальних освітніх траєкторій. Досліджено досвід впровадження концепції індивідуальної освітньої траєкторії в низці університетів світу, а також окреслено можливості та перспективи для України.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (редакція від 11.02.2017 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF

Закон України від 5 вересня 2017 р. № 2145-VIII «Про освіту» (редакція від 19. 01. 2019 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Кафедра соціально-економічної географії і регіонознавства [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://soc-econom-region.univer.kharkov.ua

Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Географічний факультет [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://geo.univ.kiev.ua/uk

Sheffield Hallam University [Electronic resource]. - Way of access : https://www.shu.ac.uk/

Universitetet i Oslo [Elektronisk ressurs]. - Jilgangs modus : https://www.uio.no/

University of Illinois At Urbana Champaign [Electronic resource]. - Way of access : https://illinois.edu/

University of Toronto [Electronic resource]. - Way of access : https://www.utoronto.ca/

Published
2019-11-25
How to Cite
Нємець, Л. М., Гусєва, Н. В., & Суптело, О. С. (2019). Міжнародний досвід використання індивідуальних освітніх траєкторій у підготовці студентів у галузі суспільної географії. Проблеми сучасної освіти, (10), 43-50. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16048

Most read articles by the same author(s)