The sensory marketing in the travel business is - the latest technology in the tourist product promotion

  • Olena Evtushenko
Keywords: sensory marketing, aromamarketing, tourist product,

Abstract

The article is devoted to the problems of the sensory marketing and its possible use in the travel business. The basic elements of the sensory marketing are analyzed and their roles in the tourist product promotion on the market are defined.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Линдстром Мартин Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя.- – М.: Альпина Бизнес Бук , 2012. –208 с.

Нейромаркетинг - массовое управление потребительским сознанием. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: - http://www.bseminar.ru/article/show/396.htm.

Новое направление в маркетинге. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.garagebiz.ru/view/novoe_napravlenie_v_marketinge._holisticheskij_marketing/marketing2.

Современная концепция социального маркетинга. [Електрон. ресурс]. Спосіб доступу: – http://www.cfin.ru/press/marketing/2001-6/01.shtml.

А. В. Ульяновский : Маркетинговые коммуникации. 28 инструментов миллениума. – М.: Эксмо, 2008. –432с.
Cited
How to Cite
Evtushenko, O. (1). The sensory marketing in the travel business is - the latest technology in the tourist product promotion. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism, (1086), 145-148. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4747