Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства.

  • Наталія Данько

Abstract

Стаття присвячена обґрунтуванню напрямків вдосконалення стратегії рекламної кампанії на туристичному підприємстві. У статті висвітлені науково-теоретичні основи та особливості рекламної діяльності туристичних підприємств. Проаналізовано рекламну діяльність туристичних підприємств. Запропоновано стратегію підсилення бренду для підвищення ефективності рекламної кампанії.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Аакер Д. Создание сильных брендов / Дэвид Аакер ; [пер. с англ. С. А. Старов и др.]. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. – 435 с.

Анхолт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / Симон Анхолт ; [пер. с англ. Ю. В. Алабина]. – М. : КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004. – 270 c.

Блайд Д. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? Пер. с англ. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2004. – 368 с.

Годин А. М. Брендинг : учебное пособие / А. М. Годин, А. А. Дмитриев, И. Б. Бабленков. – М. : ИТК "Дашков и Ко", 2004. – 364 с.

Кафтанаджиев Х. Гармония в рекламной коммуникации / Христо Кафтанаджиев. - М.: Эксмо, 2005. - 85 с.

Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учебное пособие. / Р.И. Мокшанцев – Москва: Инфра – М, 2009. – 320 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.biblioclub.ru

Огилви Д. Огилви о рекламе / Д. Огилви. – М. : Эксмо, 2007. – 229 с.

Торстен Н. Конкурентный брендинг: Заставьте чужой опыт работать на себя! / Нильсон Торстен ; [пер. с англ. С. Жильцова]. – СПб. : Питер, 2003. – 207 с.

Туристичний імідж регіону : монографія / [А. М. Байназаров, О. В. Бойко, О. О. Вишневська та ін.] ; за ред. : А. Ю. Парфіненко ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ, 2011. - 311 с.

Cohen P. Advertising. – Prentice Hall, Englewood Clifs. – 1986. – 536 с.
Cited
How to Cite
Данько, Н. (1). Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism, (1086), 133-136. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4744