Міжнародний бізнес в умовах глобалізації: теоретичний аспект

  • Катерина Макарчук

Abstract

Стаття присвячена актуальній проблемі функціонування міжнародного бізнесу в системі міжнародних економічних відносин. Розглянуті нові форми міжнародного бізнесу в умовах відновлення світової економіки після кризи 2008-2012 рр. Особливу увагу звернуто на те, що глобалізація міжнародного бізнесу проявляється, перш за все, в активізації в останні роки діяльності глобальних транснаціональних корпорацій.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Міжнародний бізнес. Підручник. К.ВПЦ Київський університет. – 2009. – С. 499; Рейтинг українських компаній // Гвардія, 2009. – № 4. – С. 28–33.

Панченко Є.Г. Міжнародний менеджмент. – К. КНЕУ, 2004. – С.379; Міжнародний бізнес. – К.: ВПЦ Київський університет, 2009. – С. 283.

Пискулова Н.А. Влияниеэкологического фактора на мировоеэкономическоеразвитие. // Вестник МГИМО «Университет». – 2010. – №6. – С. 208–213.

Філіпенко А.С. Міжнародні відносини: теорія. – К., Либідь, 2008. – С. 55.
Cited
How to Cite
Макарчук, К. (1). Міжнародний бізнес в умовах глобалізації: теоретичний аспект. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism, (1086), 28-31. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4723