Project Approach to the upbringing of children of elementary school age within the Сoncept of The New Ukrainian School (NUS)

Abstract

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-65-73

У статті розглядається застосування проектно-орієнтованого та проблемно-орієнтованого
навчання в навчально-виховному процесі та його якісний вплив на розвиток дітей молодшого
шкільного віку в контексті реформування системи освіти України.
Проаналізовано мету і головні компоненти Концепції Нової української школи, що формує
нове покоління українців із сучасними компетентностями та цінностями. Розглянута структура
Державного стандарту загальної початкової освіти. Наведені трактування понять: проектна
діяльність, Нова українська школа.
Оглядово також розглянуто першоджерела для формування Концепції Нової української школи
та успішний досвід у реформуванні системи освіти найуспішніших держав зі стрімко зростаючим
рівнем економіки.
Докладно також розглянуто поняття «проект», «проектний підхід», «проектно-орієнтоване
навчання», «проблемне навчання», «критичне мислення»
Проведено порівняльний аналіз використання проектного підходу в системах загальної
початкової освіти України та країн-членів Європейського союзу.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2025-02-26