ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ ДЛЯ ЗАДАЧ ЧИСЕЛЬНОГО ІНТЕГРУВАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ІНЖЕНЕРНОПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Анотація
https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-110-121
Сучасний досвід багатьох країн свідчить про те, що прискорення переходу на новий виток
розвитку неможливе без вітчизняних спеціалістів, які мають знання в галузі передових досягнень
науки.
Використання новітніх наукових здобутків відповідає особливостям та характеру майбутньої
роботи інженерів-педагогів, які виступають здобувачами освіти протягом всієї професійної
діяльності. Це призводить до необхідності вдосконалення та доповнення теоретичного та
практичного змісту курсів, що викладаються, з урахуванням загальнодидактичних принципів вищої
школи, зокрема принципу науковості.
Із точки зору вимог принципу науковості, викладачу необхідно постійно слідкувати за новою
науковою інформацією, систематизувати її в рамках робочої програми, знайомити з нею студентів.
Значна кількість навчальних закладів України здійснює підготовку фахівців з інженерних
спеціальностей, однак лише в деяких програмах підготовки фахівців відображається теорія нових
інформаційних операторів. Однією з актуальних та найбільш часто вживаних інженерних задач є
задачі чисельного інтегрування. Тому важливо розробити теоретичні основи викладання даних
розділів, зокрема для магістрів, в таких курсах, як: «Теоретичні, фізичні та інформаційні основи
галузевого знання», «Математичні методи опису процесів», «Інноваційні технології та управління
ресурсами в галузі», «Технології чисельного моделювання», що в своїй основі використовують нові
інформаційні оператори.