Ринок банківських послуг В’єтнаму: огляд, оцінка стану та проблеми розвитку

  • Ле Минь Хуен Національна політична академія імені Хо Ши Міна, 135 Нгуєн Фонг Сак, Нгіа Тан, Ка Цзя, Ханой, В'єтнам
Ключові слова: банківські послуги, електронний банкінг, депозити, кредитування

Анотація

У статті проведено огляд стану ринку банківських послуг В'єтнаму, який характеризується зростанням депозитних і кредитних послуг, розвитком ринку пластикових карток і електронних банківських послуг. Розкрито основні проблеми розвитку в'єтнамського ринку банківських послуг, до яких відносяться: традиційний характер банківських послуг, відсутність різноманітності банківських продуктів; труднощі в застосуванні інформаційних технологій в практиці банківської діяльності; проблеми створення каналів поширення послуг, відсутність сучасних маркетингових стратегій і необхідної кваліфікації співробітників банку; недостатність і недосконалість нормативно-правової системи регулювання банківських послуг. Запропоновано рекомендації щодо вирішення окреслених проблем як з боку Уряду і Національного банку В'єтнаму, так і з боку комерційних банків. Уряд повинен ввести регуляторні норми про обов'язкову наявність терміналів для роботи з пластиковими картками у великих суб'єктів господарювання, підтримати на практиці проекти в'єтнамських банків, створювати стимулюючу конкурентне середовище в банківській системі. Держбанку В'єтнаму необхідно продовжити працювати над удосконаленням правової середу для здійснення безготівкових платежів в цілому і, зокрема, карткових послуг; а так само необхідно модернізувати регулюючу функцію по реструктуризацію кредитів, депозитів та інших банківських послуг. Для комерційних банків В'єтнаму необхідно розробляти точні стратегії розвитку банківських послуг відповідно до свого фактичного стану; створити відділи, що спеціалізуються на аналізі ринку і потреб клієнтів; розвивати людський капітал банків; посилити координацію з Міністерством громадської безпеки в попередженні кіберзлочинності і забезпеченні безпеки платіжних операцій.

У статті зроблено висновок про те, що стан ринку банківських послуг В'єтнаму неоптимально. Для його удосконалення у В'єтнамі необхідно стратегічне партнерство між державою і комерційними банками.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Nguyễn Đăng Dờn. Quản trị ngân hàng thương mại hiện đại. Giáo án đại học. Hà Nội – 2012.

Phan Thị Thu Hà. Quản trị ngân hàng thương mại. Nxb Giao thông vận tải. Hà Nội – 2009.

Nguyễn Minh Kiều. Nghiệp vụ ngân hàng thương mại. Nxb Thốngkê. Hà Nội – 2010.

Глущенко О.В. Сучасні тенденції розвитку банківських інновацій / О.В. Глущенко, М.М. Ткаченко //Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики – 2012 - №2 С.5-15.

Глущенко О.В. Вектори розвитку інституційної архітектури ринку фінансових послуг України / О.В. Глущенко // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Економічна серія. – 2011. – № 961., С. 136-142.

Глушенко О.В.Інституційне забезпечення фінансової інфраструктури: шляхи зменшення уразливості/ О.В. Глущенко // Економіка та держава. – 2017. – № 5., С. 44-49.

Погореленко Н.П. Підходи до розрахунку рівня вразливості банківського сектору // Інноваційна економіка. - 2014. - № 3. - С. 186-192.

Погореленко Н.П.Теоретичні основи щодо співставлення стійкості та стабільності функціонування банківської системи / Н.П. Погореленко // Економічний простір. - 2014. - № 89. - С. 128-141.

Костюченко О.Є. Механізм адміністративно-правового регулювання фінансової безпеки в Україні: теоретико-інструментальний аналіз: монографія / О.Є. Костюченко. – К. : УБС НБУ, 2013. – 371 с.

Хмельков А.В. Институциональная инфраструктура обеспечения стабильности публичных финансов: к постановке проблемы / А.В. Хмельков // Вестник Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина — Х.: ХНУ имени В.Н. Каразина, 2014 — №1118 — Вып. 88 — С. 84-90 (Серия: Экономическая).

Website chính thức của Ngân hàng nhà nước Việt Nam [Электронный ресурс] - Режим доступу: http://www.sbv.gov.vn/webcenter/portal/vi/menu/

Website chính thức của Tổng cục thống kê [Электронный ресурс]. Режим доступу: http://www.gso.gov.vn/

Website chính thức của Hiệp hội Internet Việt Nam [Электронный ресурс]. Режим доступу: http://via.org.vn/en/bao-cao-thong-ke/

Website chính thức của Cục thương mại điện tử và Công nghệ thông tin trực thuộc Bộ công thương Việt Nam [Электронный ресурс]. Режим доступу: http://www.moit.gov.vn/vn/Pages/Thongke.aspx?Machuyende=TK&ChudeID=52

Опубліковано
2017-10-02
Як цитувати
Хуен, Л. М. (2017). Ринок банківських послуг В’єтнаму: огляд, оцінка стану та проблеми розвитку. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (92), 41-49. https://doi.org/10.26565/2311-2379-2017-92-05
Номер
Розділ
Фінанси, банківська справа та страхування