Корпоративна соціальна відповідальність: модель в Німеччині
Анотація
У статті розглядається концепція корпоративних досліджень соціальної відповідальності в Німеччині. У світовій практиці концепція корпоративної соціальної відповідальності бізнесу є синонім ефективного і прозорого бізнесу з ефектами стійкості. Корпоративна соціальна відповідальність розглядається як здатність організації або підприємства, щоб оцінювати наслідки своїх дій для сталого соціального розвитку. Німецькі транснаціональні корпорації, виявляється, мають більш позитивний імідж в суспільстві, підвищують модель рентабельності і показують переваги корпоративних інвестицій в суспільстві.
Представляючи виклики та проблеми корпоративної соціальної відповідальності, автори аналізують поточний стан та перспективні напрямки розвитку німецьких транснаціональних корпорацій. Метою статті є визначення характерних особливостей корпоративної моделі соціальної відповідальності в Німеччині та використання досвіду для українських компаній. Теоретичний розділ включає в себе економічний аналіз методів та інструментів німецьких транснаціональних корпорацій. Автори показують, що аналіз основних особливостей німецької корпоративної моделі соціальної відповідальності може бути застосований для країн з економікою, що розвивається, з тим щоб забезпечити конкурентоспроможність, високий рівень продуктивності і рентабельності. Корпоративні установи соціальної відповідальності можуть бути використані для вирішення найважливіших економічних, соціальних і екологічних проблем, а також діяти в інтересах розвитку національної економіки. Автори наголошують на необхідності якісних змін в інституційному середовищі, що сприятиме розвитку підприємницької активності та економічного зростання.
Завантаження
Посилання
Achieving Sustainable Development Through Corporate Social Responsibility. (2013).Centre for Economic and Social Development. Konrad Adenauer Stiftung. Retrieved from :http:// http://www.iz.or.at/images/doku/csr_research_paper_cesd_kas.pdf
Blindheim , B.T. (2015). Institutional Models of Corporate Social Responsibility: A Proposed Refinement of the Explicit-Implicit Framework. Business & Society, Vol. 54(1), 52–88.
Bloomfield, S. Theory and Practice of Corporate Governance. An Integrated Approach. Cambridge University Press, 2013. – 421 p.
BMWi (2012). German Mittelstand 2012. Bundesministerium fuer Wirtschaft und Technologie, u.a. umfassende Foerdemitteldatenbank. Retrieved from: http://bmwi.de
Brammer & Millington (2008). Does it pay to be different? An analysis of the relationship between corporate social and financial performance. Strategic Management Journal, Vol.29, (No.12).
Bustamante Silke (2011). Localization vs. Standardization: Global approaches to CSR Management in multinational companies Paper. Working Papers of the Institute of Management Berlin at the Berlin School of Economics and Law (HWR Berlin), No. 60, Date: 03/2011.
Claessens, S., Yurtoglu, B. (2012). Corporate Governance and Development – An Update. Global Corporate Governance Forum Focus 10, International Finance Corporation.
CSR Practices in Ukraine 2015. (2015). Eds. M. A. Saprykina; Centre for CSR Development. Kyiv, 2015. Retrieved from: http://csr-ukraine.org/wp-content/uploads/2015/ /12/cases_praktice2015.pdf
Griffin, J. J., Prakash, A., (2014). Corporate Responsibility: Initiatives and Mechanisms. Business Society, Vol. 53(4), 465–482.
Heal, G. & Garret, P. (2014): Corporate Social Responsibility – An Economic and Financial Framework. Palgrave Macmillan. December. Retrieved from: www.palgrave-journals.com
Kennedy J.F. (1961): Ask not what your country can do. John F. Kennedy's Inaugural Address, January 20, 1961. Retrieved from: http://www.ushistory.org/documents/ask-not.htm
Monks Robert, Minow Nell, (2011): Corporate Governance. Centre for Financial and Management Studies, SOAS, University of London.
Nosova, O., Bartels, K. (2006).Statistical analysis of the corporate governance system in the Ukraine: problems and development perspectives. Statistische Diskussionsbeiträge ; Nr. 25/. Universität Potsdam. Retrieved from: https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/1125
Nosova O., Makovoz O. (2014). Nosova O., Makovoz O. Social responsibility of authorities, business, citizens monograph: 2 t. / State. Higher Teach National Mining University; According to the general edition of G. G. Pivnyak – D. : NGU, 2014. – T. 1. – S. 536–544. (In Ukr.)
Johnson, Lyman, P.Q. (1988) The Eventual Clash Between Judicial and Legislative Notions of Target Management Conduct, 14 Journal of Corporation Law, 35.
Rodriguez, L., C., Montiel, I., Ozuna,T. (2014): A Conceptualization of How Firms Engage in Corporate Responsibility Based on Country Risk. Business & Society, Vol. 53 (5), 625 – 651.
Soellner, A. (2014). Globalization, greed, and exploitation. How to break the baleful path? Journal Business Economics, No. 84, 1211–1235.
Jackson, G. & Witt, A. M. (2016) Varieties of Capitalism and Institutional Comparative Advantage: A test and Reinterpretation. Journal of International Business Studies, September, Volume 47, Issue 7, 778–806.