Ігрофікація як інноваційний метод у менеджменті бізнесу
Ключові слова:
ігрофікація (гейміфікація), математичне моделювання, інноваційна діяльність
Анотація
У статті розглянуті основні механізми ігрофікаціі, області її застосування, наведені приклади її використання на підприємстві, в соціальних мережах, мобільних і комп'ютерних додатках. Розглядається алгоритм створення гри, моделювання числа гравців залежно від часу за допомогою функції Гомпертца.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Кац В. М. Моделирование работы страховой компании с учетом расходов на рекламу в рамках классической модели — Известия томского политехнического университета. 2007. Т. 311. №6.
2. Семенычев В.К., Кожухова В.Н. Моделирование экономической динамики логистическими кривыми с произвольной асимметрией. Вестник Поволжского государственного университета сервиса. – Тольятти, 2012. №4(24). – С.86-91.
3. Ahrens, J. H. and Dieter, U. (1982). Computer generation of Poisson deviates from modified normal distributions, ACM Trans. Math. Soft. 8: 163—179
4. Burnecki K. and Weron R. (2005). Modeling of the Risk Process, in P. Cizek, W. Hardle, R. Weron (eds.) Statistical Tools for Finance and Insurance, Springer-Verlag, Berlin, 319—339.
5. Gee. J. P. (2005). "Learning by Design: good video games as learning machines". E-Learning, Volume 2 (Number 1), p. 5-16
6. Werbach K., Hunter D. For The Win: How Game Thinking Can Revolutionize Your Business, November 08, 2012
7. https://class.coursera.org/gamification-002/class
8. http://habrahabr.ru/company/uidesign/blog/166901/
2. Семенычев В.К., Кожухова В.Н. Моделирование экономической динамики логистическими кривыми с произвольной асимметрией. Вестник Поволжского государственного университета сервиса. – Тольятти, 2012. №4(24). – С.86-91.
3. Ahrens, J. H. and Dieter, U. (1982). Computer generation of Poisson deviates from modified normal distributions, ACM Trans. Math. Soft. 8: 163—179
4. Burnecki K. and Weron R. (2005). Modeling of the Risk Process, in P. Cizek, W. Hardle, R. Weron (eds.) Statistical Tools for Finance and Insurance, Springer-Verlag, Berlin, 319—339.
5. Gee. J. P. (2005). "Learning by Design: good video games as learning machines". E-Learning, Volume 2 (Number 1), p. 5-16
6. Werbach K., Hunter D. For The Win: How Game Thinking Can Revolutionize Your Business, November 08, 2012
7. https://class.coursera.org/gamification-002/class
8. http://habrahabr.ru/company/uidesign/blog/166901/
Опубліковано
2016-03-27
Як цитувати
Забуга, С. И., & Гадецкий, В. (2016). Ігрофікація як інноваційний метод у менеджменті бізнесу. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (1118 (88), 58-62. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/economy/article/view/5408
Розділ
Управління економікою. Економіка підприємств