Аналіз сучасного стану національних ринків мобільних ігор

  • В. Д. Бобров Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-9042-8227
Ключові слова: розвиток технологій, мобільні ігри, середній дохід з одного гравця, обсяг ринку, середній темп зростання ринку, Google, AppStore

Анотація

В роботі проведено загальний аналіз світового ринку мобільних ігор та порівняльний аналіз найбільших національних ринків мобільних ігор. У якості об’єкта дослідження обрані ключові показники ринку мобільних ігор у різних країнах світу. З початку 2010-х років ринок стабільно зростає на 10% кожного року і має тенденції до подальшого розвитку. У такого процесу є багато передумов: розвиток мобільних технологій, поліпшення рівня життя населення, збільшення вільного часу та популяризація інтерактивних розваг.  В роботі запропонована коротка характеристика становлення ринку мобільних ігор та його переваги серед конкурентів, наведена повна характеристика світового ринку мобільних ігор та сегрегація на найбільші центри та перспективні ринки. Наведена характеристика найбільших світових ринків: Китай, США, Японія, Південна Корея, причини їх успішності та актуальна статистика. Виокремлені найбільш перспективні світові регіони: Європа, Африка та Південна Америка, наведені основні виклики для кожного з них. У висновках наведено числові показники для розвинутих регіонів та регіонів, що розвиваються, та причини, через які ця різниця існує. Побудовано та проаналізовано графіки кількості мобільних додатків-ігор у App Store, кількості гравців за регіонами світу, динаміка обсягу ринку і прогноз для Китаю та США. Побудовані порівняльні таблиці та виокремлені дані за кожним з розглянутих регіонів. Результати дослідження показали, що основні світові ринки мають спільну тенденцію до зростання як кількості гравців, так і доходів з кожного гравця. Крім того, основним викликом майбутнього можна вважати приближення до максимуму кількості гравців та обмеженість їхнього вільного часу. Іншим важливим трендом є постійний стрімкий розвиток технологій, що робить мобільні ігри реальним конкурентом для комп'ютерних та консольних аналогів. Результати дослідження можна використовувати для прийняття рішень для мобільних компаній про виходи на нові ринки, а також для аналізу ключових трендів розвитку на найближчі роки для індустрії розваг у цілому.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

В. Д. Бобров, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Студент

Посилання

Sostav. (2022). The most popular and profitable games in the history of the gaming industry – Retrieved from https://sostav.ua/publication/najpopulyarn-sh-pributkov-gri-za-vsyu-stor-yu-grovo-ndustr-88142.html.

Ampereanalysis (2021). Console market reaches new heights with growth to $60 billion – Retrieved from https://www.ampereanalysis.com/insight/console-market-reaches-new-heights-with-growth-to-60-billion.

Statista (2022). Number of apps available in leading app stores as of 3rd quarter 2022. Retrieved from https://www.statista.com/statistics/276623/number-of-apps-available-in-leading-app-stores/.

Google for games (2021). What does gaming go next? Retrieved from https://games.withgoogle.com/reports/beyondreport/#:~:text=2020%20saw%20the%20global%20games,%24200%2Dbillion%20threshold%20in%202023.

Newzoo (2021). Top 10 Countries/Markets by Game Revenues. Retrieved from https://newzoo.com/insights/rankings/top-10-countries-by-game-revenues.

CFI (2022). Average Revenue Per User. Retrieved from https://corporatefinanceinstitute.com/resources/accounting/average-revenue-per-user-arpu/

Nikopartners (2022). CHINA MOBILE GAMES. Retrieved from https://nikopartners.com/china-mobile-games/.

Statista (2022). Mobile Games - United States. Retrieved from https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-media/video-games/mobile-games/united-states.

Statista (2022). Mobile Games - Japan. Retrieved from https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-media/video-games/mobile-games/japan.

GMO-Research (2022). Redefining Mobile Gaming: Japanese Mobile Game Users. Retrieved from https://gmo-research.com/news-events/articles/redefining-mobile-gaming-japanese-mobile-game-users.

Irep.inc (2022). Insight of Mobile Gaming Industry in Japan. Retrieved from https://irep.inc/blog/insight-of-mobile-gaming-insutry-in-japan/.

Statista (2022). Mobile Games - South Korea. Retrieved from https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-media/video-games/mobile-games/south-korea.

Statista (2022). Mobile Games - Europe. Retrieved from https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-media/video-games/mobile-games/europe.

Businessware (2022). Latin America Mobile Gaming Market to Witness Healthy Growth Between 2022-2027 Due to Increasing Number of Smartphone Users. Retrieved from https://www.businesswire.com/news/.

MordorIntelligence (2022). AFRICA gaming market - growth, trends, COVID-19 impact, and forecasts (2022-2027). Retrieved from https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/africa-gaming-market.

Опубліковано
2022-12-30
Як цитувати
Бобров, В. Д. (2022). Аналіз сучасного стану національних ринків мобільних ігор. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (103), 97-103. https://doi.org/10.26565/2311-2379-2022-103-12