Аналіз форм реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу в умовах бойових дій в Україні

  • Г. В. Євтушенко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0003-0472-0737
  • Г. Б. Тимохова Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія» https://orcid.org/0000-0001-5352-6960
  • О. Є. Куриленко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, соціальні хаби, імпакт-інвестування

Анотація

Завдяки покращенню відносин із громадськістю, зацікавленими сторонами, інвесторами та владою, корпоративна соціальна відповідальність має значний вплив на здатність вітчизняних та іноземних компаній успішно розвиватися та досягати економічної конкурентоспроможності, а також збільшувати частку ринку, формувати позитивний імідж організації. Реалізуючи різноманітні форми соціальної відповідальності підприємство реалізує свій внесок у світ майбутнього, вирішуючи локальні та глобальні проблеми людства. Прозора двостороння комунікація підприємств стає ефективним інструментом, який може значно підвищити довіру. В роботі проаналізовані форми реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу в умовах бойових дій в Україні. Результати було отримано за допомогою методу синтезу було проаналізовано офіційні веб-сайти компаній, тобто розділи КСВ, офіційні сторінки соціальних мереж (Facebook, Instagram), публікації в ЗМІ, нефінансові звіти, стратегії КСВ, рекомендації, політики та інші загальнодоступні документи. У дослідженні розглядався вплив факторів на прийняття рішень компанією під час військових дій в Україні за такими критеріями: адаптації українського бізнесу, розробка стратегій господарювання офіційна заява про припинення співпраці з російською федерацією. Досліджено вплив тотальної війни російської федерації проти України на дотримання/недотримання політики корпоративної соціальної відповідальності. Розглянуті особливості та результати використання «Social Hub» та «імпакт- інвестування» як форми взаємодії підприємства та суспільства. Впровадження такої ж форми КВС, як «Social Hub» та «імпакт-інвестування», забезпечує не тільки фінансову підтримку компанії в благодійних цілях, але й сприяє формуванню сталого позитивного настрою серед внутрішніх співробітників, тим самим збільшуючи репутаційний капітал бізнесу.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Г. В. Євтушенко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

кандидат економічних наук, доцент

доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва

Г. Б. Тимохова, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»

кандидат економічних наук, доцент,

доцент кафедри економіки та права

О. Є. Куриленко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

студент

Посилання

Analytical materials of the Center "Development of Corporate Social Responsibility" (2022). Retrieved from http://csr-ukraine.org.

Factum Group Ukraine (2022). Social responsibility of business in the conditions of war. Retrieved from https://factum-ua.com/report.html.

Diia: Business. (2022). State and needs of business in wartime: survey results. Retrieved from https://business.diia.gov.ua/cases/novini/stan-ta-potrebi-biznesu-v-umovah-vijni-rezultati-opituvanna.

Yevtushenko, V.A. (2021). Methodology for diagnosing social responsibility of Ukrainian enterprises. Actual problems of the economy, 4. (in Ukranian)

Velichko, K.Yu., Tymokhova, G.B., Kudinova, M.M. (2022). Social school entrepreneurship: current state and development prospects in Ukraine. Economy and society, 44, 112-128. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-7. (in Ukranian)

EFAMA (2014). Report on Responsible Investment. Retrieved from https://www.efama.org/Publications/Public/Responsible_Investment/140228_Responsible_Investment_Report_online.pdf.

European SRIStudy. (2014) Retrieved from http://www.eurosif. org/sri-study-2014/.

European SRIStudy. (2016). Retrieved from http://www.eurosif. org/sri-study-2016/.

From the Margins to the Mainstream. (2013). Retrieved from http://www3.weforum.org/docs/WEF_II_FromMarginsMainstream_Report_2013.pdf.

Edelman Trust Barometer. (2022). The Geopolitical Business. Retrieved from https://www.consilium.europa.eu/en/policies/sanctions/restrictive-measures-against-russia-over-ukraine/sanctions-against-russia-explained/.

Опубліковано
2022-12-30
Як цитувати
Євтушенко, Г. В., Тимохова, Г. Б., & Куриленко, О. Є. (2022). Аналіз форм реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу в умовах бойових дій в Україні. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (103), 91-96. https://doi.org/10.26565/2311-2379-2022-103-11