Аналіз форм реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу в умовах бойових дій в Україні
Анотація
Завдяки покращенню відносин із громадськістю, зацікавленими сторонами, інвесторами та владою, корпоративна соціальна відповідальність має значний вплив на здатність вітчизняних та іноземних компаній успішно розвиватися та досягати економічної конкурентоспроможності, а також збільшувати частку ринку, формувати позитивний імідж організації. Реалізуючи різноманітні форми соціальної відповідальності підприємство реалізує свій внесок у світ майбутнього, вирішуючи локальні та глобальні проблеми людства. Прозора двостороння комунікація підприємств стає ефективним інструментом, який може значно підвищити довіру. В роботі проаналізовані форми реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу в умовах бойових дій в Україні. Результати було отримано за допомогою методу синтезу було проаналізовано офіційні веб-сайти компаній, тобто розділи КСВ, офіційні сторінки соціальних мереж (Facebook, Instagram), публікації в ЗМІ, нефінансові звіти, стратегії КСВ, рекомендації, політики та інші загальнодоступні документи. У дослідженні розглядався вплив факторів на прийняття рішень компанією під час військових дій в Україні за такими критеріями: адаптації українського бізнесу, розробка стратегій господарювання офіційна заява про припинення співпраці з російською федерацією. Досліджено вплив тотальної війни російської федерації проти України на дотримання/недотримання політики корпоративної соціальної відповідальності. Розглянуті особливості та результати використання «Social Hub» та «імпакт- інвестування» як форми взаємодії підприємства та суспільства. Впровадження такої ж форми КВС, як «Social Hub» та «імпакт-інвестування», забезпечує не тільки фінансову підтримку компанії в благодійних цілях, але й сприяє формуванню сталого позитивного настрою серед внутрішніх співробітників, тим самим збільшуючи репутаційний капітал бізнесу.
Завантаження
Посилання
Analytical materials of the Center "Development of Corporate Social Responsibility" (2022). Retrieved from http://csr-ukraine.org.
Factum Group Ukraine (2022). Social responsibility of business in the conditions of war. Retrieved from https://factum-ua.com/report.html.
Diia: Business. (2022). State and needs of business in wartime: survey results. Retrieved from https://business.diia.gov.ua/cases/novini/stan-ta-potrebi-biznesu-v-umovah-vijni-rezultati-opituvanna.
Yevtushenko, V.A. (2021). Methodology for diagnosing social responsibility of Ukrainian enterprises. Actual problems of the economy, 4. (in Ukranian)
Velichko, K.Yu., Tymokhova, G.B., Kudinova, M.M. (2022). Social school entrepreneurship: current state and development prospects in Ukraine. Economy and society, 44, 112-128. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-7. (in Ukranian)
EFAMA (2014). Report on Responsible Investment. Retrieved from https://www.efama.org/Publications/Public/Responsible_Investment/140228_Responsible_Investment_Report_online.pdf.
European SRIStudy. (2014) Retrieved from http://www.eurosif. org/sri-study-2014/.
European SRIStudy. (2016). Retrieved from http://www.eurosif. org/sri-study-2016/.
From the Margins to the Mainstream. (2013). Retrieved from http://www3.weforum.org/docs/WEF_II_FromMarginsMainstream_Report_2013.pdf.
Edelman Trust Barometer. (2022). The Geopolitical Business. Retrieved from https://www.consilium.europa.eu/en/policies/sanctions/restrictive-measures-against-russia-over-ukraine/sanctions-against-russia-explained/.