Дослідження крос-культурного менеджменту діяльності підприємств на ринках Європи
Анотація
Глобалізація бізнесу, просування економічних інтересів на ринки інших країн, процеси об'єднання та створення спільного економічного простору вимагають знання національних звичаїв та національної культури. Культура — це передусім передбачуваність. Здатність розуміти та використовувати особливості національних культур, міжособистісних комунікацій та ділової етики у глобальному бізнесі – важливе завдання крос-культурного менеджменту. Успіх міжнародних компаній Європи у наданні високоякісних продуктів і послуг залежить, з одного боку, від динаміки економічного середовища, що зростає, а з іншого – від прийняття світових стандартів і процедур якості. Оскільки ринок Європи стає все більш глобальним, продукти та послуги, які пропонують міжнародні компанії по всьому світу, стикаються з проблемами мультикультурного середовища, причому не лише на рівні відносин із клієнтами, а й глибоко всередині компаній, на рівні співробітників. У статті дано характеристику крос-культурного менеджменту діяльності підприємств на ринках Європи, виявлено бар'єри, що виникають на шляху його реалізації, розглянуті найефективніші рішення у галузі крос-культурного управління персоналом. Крос-культурний менеджмент підприємств на ринках Європи – це насамперед створення та застосування технологій управління культурним розмаїттям в умовах глобалізації, які успішно діють у різних культурах, запобігання міжкультурним конфліктам. Як рішення запропоновані розвиток міжкультурних компетенцій, навчання глобальних менеджерів Європи ключовим аспектам міжкультурної взаємодії, впровадження та активне використання передових цифрових технологій, а також побудова системи управління. Управління знаннями забезпечує необхідну технологічну підтримку крос-культурного управління підприємствами Європи для покращення обміну знаннями, їх ефективного використання у діяльності багатонаціональних компаній та міжнародних спільних підприємств Європи.
Завантаження
Посилання
Black, J. and Mendenhall, M. (1990). Cross-culture training effectiveness: a revive and theoretical framework for future research”, Academy of Management Review, 15, 1131-1136.
Evans, S. (1992).Conflict can be positive. HR Magazine, 37 (5), 49-51.
Romanukha, O. (2017). The role of cross-cultural communications in the management of organizations. Economics and society, 9. Retrieved from http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/103.pdf. (in Ukrainian)
Yevtushenko, V.A. Shuba, T.P. Podlypyan, I.V. (2021). Business planning as a tool for foreign economic activity at the enterprise. Economy and society, 33. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-33-4. (in Ukrainian)
Yevtushenko, V.A., Rahman, M.S., Siladi, K.B. (2020). Peculiarities of the mechanisms of activation of foreign economic activity of the enterprise. World economy and international economic relations. 48, 26-31. doi: https://doi.org/10.32843/infrastruct48-5. (in Ukrainian)
Yevtushenko V. A., Lyashevska V. I., Chuprinyuk Yu. V. (2020), «Research and improvement of strategic planning of the enterprise's foreign economic activity», Business information, 6, 23-29. doi: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-6-23-29. (in Ukrainian)
Lysenyi, E. V., Danylenko, E. I. (2021). Modern methods of advertising products as marketing tools at the enterprise. Economy and society, 32. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-53. (in Ukrainian)
Nokia: official web-recourse. (2022). Retrieved from http://www.nokia.ua/about-nokia/company/vision-and-strategy.
Laurent, A. (1986). The Cross-cultural Puzzle of International Human Resources Management. Human Resources Management, 25 (1), 91-102.
Innovation management: official web-recourse. (2022). Retrieved from http://www.innovationmanagement.se.
Innovation management: official web-recourse. (2022). Retrieved from http://www.innovationmanagement.se/2011/03/02/nokias-rise-and-relativefall-what-lessons-for-european-innovation-policy/.
Gartner: official web-recourse. (2022). Retrieved from http://www.gartner.com/technology/home.jsp.