ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ З МАРКЕТИНГУ В ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • Г. В. Мозгова Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: компетентність, навички, менеджер з маркетингу, модель, інформація, інформаційні технології, інформаційне середовище

Анотація

Обґрунтовано модель формування професійної компетентності менеджерів з маркетингу в галузі інформаційних технологій: встановлено навички роботи з сучасними інформаційними технологіями, виконано аналіз пропозиції сучасних інформаційних технологій, запропоновано структурно-логічну схему формування професійної компетентності менеджерів з маркетингу в галузі інформаційних технологій.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Каплан Д. Экономные инвестиции в ИТ / Каплан Джеймс, Робертс Роджер, Сайкс Джонсон // The McKinsey Quarterly. – 2008. – № 20. – С. 2-8.

Официальный сайт Группы компаний КУРС/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.curs.ru Офіційний сайт компанії Terrasoft / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.terrasoft.ua

Офіційний сайт корпорації Парус / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.parus.ua

Офіційний сайт представника IBM SPSS в Україн і/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.predictivesolutions.com.ua/

Семеняк И.В. Рынок, прогресс и система образования / И.В. Семеняк // Социальная экономика. Научный журнал. – 2011. – № 1. – C. 130-135.

Опубліковано
2013-09-01
Як цитувати
Мозгова, Г. В. (2013). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ З МАРКЕТИНГУ В ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (1068), 129-136. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/economy/article/view/13839