ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ З МАРКЕТИНГУ В ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
Обґрунтовано модель формування професійної компетентності менеджерів з маркетингу в галузі інформаційних технологій: встановлено навички роботи з сучасними інформаційними технологіями, виконано аналіз пропозиції сучасних інформаційних технологій, запропоновано структурно-логічну схему формування професійної компетентності менеджерів з маркетингу в галузі інформаційних технологій.
Завантаження
Посилання
Каплан Д. Экономные инвестиции в ИТ / Каплан Джеймс, Робертс Роджер, Сайкс Джонсон // The McKinsey Quarterly. – 2008. – № 20. – С. 2-8.
Официальный сайт Группы компаний КУРС/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.curs.ru Офіційний сайт компанії Terrasoft / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.terrasoft.ua
Офіційний сайт корпорації Парус / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.parus.ua
Офіційний сайт представника IBM SPSS в Україн і/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.predictivesolutions.com.ua/
Семеняк И.В. Рынок, прогресс и система образования / И.В. Семеняк // Социальная экономика. Научный журнал. – 2011. – № 1. – C. 130-135.