ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ ПОСЛУГАМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ УКРАЇНИ: СТАТИСТИЧНИЙ ОГЛЯД ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ

  • В. В. Дячек Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: послуга, зовнішньоекономічна діяльність, державне управління зовнішньоекономічною діяльністю, статистика, класифікатор послуг зовнішньоекономічної дільності.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню стану зовнішньої торгівлі послугами підприємствами України та визначенню бажаних напрямків розвитку даного виду торгівлі. Проведено статистичний аналіз даних Державного комітету статистики України, розраховані показники розвитку, проведено структурний аналіз та виявлено основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі послугами підприємствами України. За результатами цього аналізу визначено напрямки розвитку цього виду діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Дячек В.В. Определение тенденций международной торговли услугами Украины/ В.В. Дячек, М.С. Рахман// Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг, менеджмент, бізнес: сучасний стан та перспективи взаємодії» (м. Харків, Харківська обласна державна адміністрація, 12 листопада 2009 р.). – Харків: ХІМБ, 2009. – С. 294-300.

Державний комітет статистики України/ Офіційний сайт/ [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua

Класифікація послуг зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua/

Антоненко Л.А. От методологии социального прогнозирования профессора А.С. Панарина к индикативному планированию посткризисного развития/ Л.А. Антоненко// Социальная экономика. – 2011. – № 1. – С. 54-57.

Дячек В.В. Актуальність індикативних принципів управління зовнішньоекономічною діяльністю/ В.В. Дячек, І.В. Семеняк// Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Проблеми соціально-економічного розвитку України: досвід, перспективи, інновації» (м. Харків, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Інститут економіки і міжнародних економічних відносин, Економічний факультет, студентське наукове товариство, 15-1 квітня 2011 р.). – Харків: ХНУ, 2011. – С. 132-134.

Липов В.В. Міжнародна економіка: світова економіка та міжнародні економічні відносини. Модуль ІІ. Міжнародні ринки та форми міжнародної економічної взаємодії. Навчально-практичний посібник/ В.В. Липов. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 368 с.

Макогон Ю.В. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: Навчальний посібник/ Ю.В. Макогон, В.С. Рижиков, С.В. Касьянюк [та ін.]. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 424 с.

Опубліковано
2019-06-06
Як цитувати
Дячек, В. В. (2019). ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ ПОСЛУГАМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ УКРАЇНИ: СТАТИСТИЧНИЙ ОГЛЯД ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (1011), 102-111. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/economy/article/view/13532
Розділ
Міжнародна економіка та зовнішньоекономічна діяльність