ПОЗИЦІЙНЕ БЛАГО: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ГОЛОВНІ ОЗНАКИ
Анотація
У статті досліджується поняття позиційного блага. На основі порівняння властивостей приватних та суспільних благ виділено ознаки позиційних благ, обґрунтовується можливість застосування концепції позиційного блага для дослідження економічної влади.
Завантаження
Посилання
Pagano U. Positional Goods and Asymmetric Development / In Yotopolus P. and D. Romano (Eds.), Asymmetries in Globalization. / U. Pagano U. - Routledge 2007. - Рp. 28-47.
Hirsch F. The Social Limits to Growth/ F. Hirsch – Cambridge, Massachusetts: Harvard University Press, 1977.
Веблен Т. Теория праздного класса/ Т. Веблен. – М.: Прогресс, 1984.
Дементьев В.В. Экономика как система власти/ В. Дементьев. – Донецк: ДонНТУ, 2003. – 403 с.
Зомбарт В. Любовь, роскошь и капитализм/ В. Зомбарт. – Соч. Спб.: 2005. - Т.1.
Мирясов Ю.А. Типы потребления: от архаики к постэкономике / Ю.А. Мирясов. - Вісник ХНУ, № 921. – Харків, 2010. - С. 62-67.
Полани К. Экономика как институционально оформленный процесс/ К. Полани. – Экономическая социология, 2002. - Т.3, №2. - С. 62-74.
Frank R.H. Choosing the Right Pond / R Frank – Oxford: Oxford University Press., 1985.
Pagano U., Is Power an Economic Good? Notes on Social Scarcity and the Economics of Positional Goods. The Politics and the Economics of Power / U. Pagano, London: Routledge 1999. – Рр. 116-145.
Vatiero М. Positional Goods. A Diagrammatic Exposition/ М. Vatiero – Universita Degli Studi di Siena, 2009.