ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ “ПОТРІЙНА СПІРАЛЬ+” ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Бабічев А.В.
Ключові слова: система вищої освіти, управління змінами, державна політика, системний підхід, зарубіжний досвід

Анотація

У статті розглянуто концепцію “Потрійної спіралі”, що визначає взаємодію між вищими
навчальними закладами, органами влади і бізнесом, та її розвиток у концепцію “Потрійна
спіраль+”, в якій до зазначених компонентів додається громадськість. Проаналізовано
впровадження цієї концепції в управління змінами в системі вищої освіти. Визначено, що
формування “Потрійної спіралі+” передбачає два основні етапи. Перший – це створення
єдиного спільного простору. На цьому етапі відбувається перехід від моделі невтручання до
збалансованої моделі. Другий етап – диференціація спільного простору. Цей етап передбачає
розподіл єдиного спільного простору на три: простір знань, простір співробітництва, простір
змін. Диференціація досягається за допомогою мобілізації специфічних акторів, відносин і
ресурсів та створення нових інституціональних форматів під впливом специфічних місцевих
або регіональних потреб, особливостей складових “Потрійної спіралі+” та їх навколишнього
середовища.

Завантаження

Download data is not yet available.
Опубліковано
2017-11-16
Як цитувати
Бабічев А.В. (2017). ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ “ПОТРІЙНА СПІРАЛЬ+” ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми державного управління, (2(52). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/apdu/article/view/20080
Розділ
Соціальна і гуманітарна політика