УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ У СВІТОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР

  • Наталя Колісніченко Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Одеса https://orcid.org/0000-0003-1083-7990
Ключові слова: бренд; брендинг; брендингова діяльність; управління брендингом; заклад вищої освіти

Анотація

Досліджено основи управління брендингом закладів вищої освіти України в контексті інтеграції у світовий освітній простір. Уточнено понятійно-категорійний апарат: категорії “бренд”, “брендинг” у вищій освіті. Обґрунтовано процеси в управлінні брендингом у системі вищої освіти: формалізація, комерціалізація (перехід на ринкові механізми), промоційність (просування), професіоналізація брендингової діяльності закладів. Визначено три тенденції брендингу, що представлені на сьогодні в університетах світу. Розглянуто три рівні формування відповідної “цінності” бренда закладу вищої освіти.

Завантаження

Download data is not yet available.

Біографія автора

Наталя Колісніченко , Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Одеса

д.держ.упр., доц.,
завідувач кафедри української та іноземних мов,
Одеський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України,
м. Одеса

Посилання

Velykyj anglo-ukrayins`kyj slovnyk [Large English-Ukrainian dictionary]. (2006). Folio

[in Ukrainian].

V chomu riznycya u ponyattyax Brend, Torgova marka i Tovarnyj znak? URL: https://goldwebsolutions.com/uk/blog/5-golovnix-vidminnostej-brendu-vid-torgovoyi-marki/ [in Ukrainian]

Soroka, O.V., Kryvczova, M.S. (2018). Brend zakladu vyshhoyi osvity – osnova konkurentospromozhnosti na rynku osvitnih poslug. [The brand of higher education – the basis of competitiveness in the market of educational services]. Naukovyj visnyk Uzhgorodskogo nacionalnogo universytetu – Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Ser. Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove gospodarstvo. International Economic Relations and the World Economy, іssue 19, рart 3, 65–70 [in Ukrainian].

Aaker, D. (1996). Building Strong Brands. Free Press, New York.

Hart, S., Murphy, J. (1998). Brands: The New Wealth Creators. Palgrave Macmillan, Basingstoke, UK.

Johnston, A. (2001). Branding – the key to student recruitment (or maybe not). Education Marketing. HEIST. March. 28–29.

Kapferer, J.N. (1992). Strategic Brand Management: New Approaches to Creating and Evaluating Brand Equity. Kogan Page, London.

Kapferer, J.N. (2001). (Re)Inventing the Brand. Kogan Page, London.

Van Auken, B. (2002). The Brand Management Checklist. Kogan Page, London.

Опубліковано
2021-01-15
Як цитувати
Колісніченко , Н. (2021). УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ У СВІТОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР. Актуальні проблеми державного управління, 2(58). https://doi.org/10.34213/ap.20.02.19
Розділ
Світовий досвід державного управління