Лояльність персоналу організації: підходи до визначення

О. В. Бутиліна

Анотація


Стаття присвячена аналізу феномена лояльності персоналу організації. Авторка застосовує положення теорії обміну та теорії очікувань для визначення сутності та складових лояльності персоналу. Розглядаються емоційні, раціональні та поведінкові компоненти лояльності. Лояльність є соціальною характеристикою організації. Це дозволило пояснити деякі моделі лояльності персоналу.

Ключові слова


лояльність персоналу; організація; теорія очікувань; теорія обміну

Повний текст:

PDF

Посилання


Рольф Ван Дик. Преданность и идентификация с организацией / Пер. с нем. – Х.: Из-во Гуманитарный центр, 2006. – 142 с.

Кирхлер Эрик, Хельцл Эрик. Дизайн работ в организациях: Психология труда и организационная психология; т. 3 / Пер. с нем.: – Х.: Из-во Гуманитарный центр, 2005. – 212 с.

Харский К. Благонадежность и лояльность персонала / К. Харский – СПб.: Питер, 2003. – 496 с.

Робота з персоналом організацій: навч. посіб. / за ред. І. П. Рущенка. – Х.: Видавництво «Форт», 2013. – 460 с.

Почебут Л. Г., Чикер В. А. Организационная социальная психология: Учебное пособие. – СПб.: Из-во «Речь», 2000. – 298 с.

Джон О’Шонесси. Принципы организации управления фирмой. [Електронний ресурс]. ? Режим доступу: http://ek-lit.narod.ru/shon009.htm

Доминяк В. И. Лояльность персонала как социально-психологическая установка / В. И. Доминяк // Персонал – Микс. – 2002. – №5. – С. 55-59.

Доминяк В. И. Феномен лояльности в разработках зарубежных исследователей / В. И. Доминяк // Персонал-Микс. – 2003. ? №1. ? С. 107-111.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.