Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи

  • Ю. М. Блажеєвська Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: соціальна реклама, некомерційна реклама, державна реклама, патріотична реклама, соціальні комунікації

Анотація

У статті досліджується специфіка тлумачення поняття «соціальна реклама». Окреслюється історія розвитку та функції соціальної реклами. Визначається місце соціальної реклами у сучасному медіапросторі. Виділяються основні теми соціальної реклами в Україні. Наводяться приклади української соціальної реклами. Розглядається соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Бугайова О. Соціальна реклама як особливий жанр / О. Бугайова // Міжнародний вісник : Культурологія. Філологія. Музикознавство. — 2013. — Вип. 1. — С. 123—128.

2. Горбенко Г. В. Соціальна реклама та соціальні процеси в сучасному суспільстві: взаємозв’язок і взаємовпливи / Г. В. Горбенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. — 2013. — № 4. — С. 56—59.

3. Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив / М. О. Докторович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. — 2014. — Вип. 115. — С. 70—73.

4. Калачова И. Социальная реклама как феномен общественной и научной рефлексии в белорусском обществе / И. Калачова // Теория и методы исследований коммуникации : сб. науч. ст. — Вып. 3 / под ред. О. В. Терещенко. — Минск : БГУ, 2014. — С. 11—24.

5. Лория А. Современная миссия социальной рекламы как массовой коммуникации / А. Лория // Ученые записки Российского государственного социального университета. — 2010. — № 11. — С. 173—178.

6. Мудрік В. І. Формування мотивації молоді до військової служби у різних країнах / В. І. Мудрік // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. — 2014. — Вип. 18 (2). — С. 24—32.

7. Обласова О. Соціальна реклама в США та України періоду кризових воєнних ситуацій / О. Обласова // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. — 2015. — № 1 (40). — С. 54—59.

8. Подоляка Н. Історія реклами : конспект лекцій / Н. С. Подоляка. — Суми : СумДУ. — 2015. — 193 с.

9. Ревенко Т. Сутність і перспективи розвитку технологій соціальної реклами органів влади / Т. Ревенко // Теорія та практика державного управління. — 2010. — Вип. 4. — С. 81—87.

10. Соломянюк Н. М. Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах / Н. М. Соломянюк // Інвестиції: практика і досвід. — 2014. — № 10. — С. 28—32.

11. Чала Ю. В. Соціальна реклама як різновид усвідомленого впливу на соціум / Ю. В. Чала // Економіка. Управління. Інновації. — 2013. — № 2 (10). — С. 73—91.

12. Шальман Т. Соціальна реклама — важливий складник ринку реклами та PR / Т. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. — 2014. — Т. 57. — С. 256—260.

13. Швець Л. Комерційна і соціальна реклама: порівняльний аналіз / Л. Швець // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. — 2013. — Вип. 55. — С. 72—80.

14. William M. O’Barr. Public Service Advertising and Propaganda / M. O’Barr William // Advertising&Society Review. — 2012. — Vol. 13. — Iss. 2. — 94 р.
Опубліковано
2017-12-06
Як цитувати
Блажеєвська, Ю. М. (2017). Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (10), 60-65. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9804
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ