Три етапи підготовки майбутніх дослідників у галузі фізики в лабораторії ХНУ імені В. Н. Каразіна — НФТЦ

  • N. Kazachkova Department of Physics and Technology in Karazin Kharkiv National University, Scientific Centre of Physical Technologies (SCPT) Ministry of Education and Science in Ukraine and National Academy of Science in Ukraine Kharkiv
Ключові слова: досліди, інтерактивні методи навчання, учні, фізика

Анотація

Робота присвячена вдалого досвіду в залученні і підготовці школярів до вступу на фізичні факультети ВНЗ України. Виділяються три етапи розвитку та формування експериментальних умінь школярів. Для додаткового навчання дітей співробітники фізико-технічного факультету ХНУ імені В. Н. Каразіна та НФТЦ створили спеціальну лабораторію інтерактивних методів навчання. Під час занять учні шкіл Харкова і області отримують додаткову підготовку з фізики, серйозно підвищують свої експериментальні навички, знайомлячись з науковим дослідницьким обладнанням. Школярі роблять свої перші дослідні проекти, використовуючи предмети домашнього вжитку, звичайні іграшки, а також відходи виробництва і непотрібні частини недорого обладнання.

 

досліди; інтерактивні методи навчання; учні; фізика

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

N. Kazachkova, Department of Physics and Technology in Karazin Kharkiv National University, Scientific Centre of Physical Technologies (SCPT) Ministry of Education and Science in Ukraine and National Academy of Science in Ukraine Kharkiv
с.н.с.

Посилання

Peternev V. Simple experiments made in Vocational School // GIREP-EPEC Conference Proceedings 2007 (Selected Contributions), Opatija. — Croatia, 2008. — Р. 209–214.

Sjoberg S. and Schreiner C., How Do Students Perceive Science and Technology. Science in School. — 2006. — No.1. — Р. 66–68.

Trna J. Motivation and Hands-on Experiments. In Proceedings of the International Conference Hands-on Science in a Changing Education. HSci. Rethymno: University of Crete. — 2005. — Р. 169–174.

Priemer B. Open Ended Experiments about Wind Energy. In E. v. d. Berg, D. v. d. Berg & T.Ellermeijer (Eds.). Group International de Recherche sur l Enseignement de la Physique (GIREP), Confernece «Modelling in Physics and Physics Education». — Amsterdam: Book of Abstracts. Ljubljana: GIREP, 2006. — 77 p.

Dvorak L. Labs outside labs miniprojects at a spring camp for future physics teachers // European Journal of Physics. — 2007. — No. 28. — Р. 95–104.

Kazachkova N. Students Research Work Is One of the Innovative Methods of Physics Teaching / Kazachkova N., Yanson Y., Kryukov Y., Khodko A. // International Conference Physics Teacher Education Beyond 2000 and PTTIS, The Book of Abstract. — Barcelona-Spain, 2000. — 205 р.

Kazachkova N. Creation The First in Ukraine Touch-Exhibition Of Physics Paradoxes As An Innovative Way Of Physics Popularization // GIREP-EPEC Conference Frontiers of Physics Education, Opatija. — Croatia: Book of Abstract. — 2007. — P. 150–151.

Internet: http://www.esfz.physik.unierlangen.de. 9. Internet : http://www.iypt.org.
Опубліковано
2017-04-27
Як цитувати
Kazachkova, N. (2017). Три етапи підготовки майбутніх дослідників у галузі фізики в лабораторії ХНУ імені В. Н. Каразіна — НФТЦ. Журнал фізики та інженерії поверхні, 1(4), 404-407. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pse/article/view/8504