МЕДИАКУЛЬТУРА И МЕДИАОБРАЗОВАНИЕ В ИНФОРМАЦИОННОМ ОБЩЕСТВЕ
Abstract
Статья посвящена исследованию воздействия медиакультуры и медиаобразования на
общественное сознание и индивидуальное мировоззрение человека информационного общества.
Особое внимание уделено предпосылкам нового подхода к медиакультуре в сфере образования и
науки, а также определению понятия «медиакультура» и «мифо-логическое мышление».
Я.М. Кунденко
ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО – МЕДІАКУЛЬТУРА – МЕДІАОСВІТА
Стаття присвячена дослідженню вплива медіакультури та медиаосвіти на суспільну
свідомість та індивідуальний світогляд людини інформаційного суспільства. Особлива увага
приділена передумовам нового підходу до медіакультури у сфері освіти та науки, а також
визначенню поняття «медіакультура» та «міфо-логічне мислення».
Ключові слова: медіакультура, медіаосвіта, інформаційне суспільство, «міфо-логічне
мислення», засоби масової комунікації, мультімедійні технології, гіпертекст,
інтерсуб’єктивність.
J. Kundenkо
MEDIACULTURE AND MEDIAEDUCATION IN THE INFORMATION SOCIETY
The article is devoted to investigation of the influens of mediaculture and mediaeducation to the
society concious and personal world-conception the human of the information society. Espessialy
attantion is alloted to the reasons of the new mode to the mediaculture in the sphiere of education and
science and also to definition of conception "mediaculture" and "mytho-logical minding".
Key words: mediaculture, mediaeducation, information society, "mytho-logical minding", means
ot mass communication, multymedia technology, hypertext, intersubjectivness.