ТЕРАПЕВТИЧЕСКИЕ ФУНКЦИИ ВИДЕОИГР В СОВРЕМЕННОМ ОБЩЕСТВЕ
Abstract
Статья посвящена актуальной проблеме неоднозначной роли видеоигр в
современном обществе. Феномен игры рассматриваются как отражение общества
в данный исторический период, как фактор генезиса культуры и как способ
адаптации индивида к условиям реальной жизни. Анализируются функции видеоигр
в аспекте их терапевтической роли в преодолении травмирующих личность
ситуаций. Обосновывается значение видеоигр как фактора формирования
идентичности в информационном обществе.
Масслов А.Г. ТЕРАПЕВТИЧНА ФУНКЦІЯ ВІДЕОІГОР У СУЧАСНОМУ
СУСПІЛЬСТВІ Стаття присвячена актуальній проблемі неоднозначної ролі
відеоігор у сучасному суспільстві. Феномен гри розглядаються як відображення
суспільства у даний історичний період, як фактор генезису культури та як засіб
адаптації індивіда до умов реального життя. Аналізуються функції відеоігор в
аспекті їх терапевтичного впливу у подоланні ситуацій, що травмують
особистість. Обґрунтовується значення відеоігор як фактору формування
ідентичності в інформаційному суспільстві.
Ключові слова: гра, ідентичність, травма, культура, особистість.
Massalov A.G. TERAPEUTIC FUNCTIONS OF VIEOGAMES IN MODERN
SOCIETY The article deals with the actual problem of the role of video-games in the
modern society. The fenomenon of a game was examinated as a reflection of a society in
current historical period, as a factor of a genesis of culture and as a way of individual
adaptation to the circumstances of the real life. The functions of video-games were
analized in the context of their therapeutical influence on the situatiations, which
traumatize the person. The functions of video-games as a factor of identity forming in the
“information society” were substantiated.
Key words: game, identity, trauma, society, culture, person.