Вимірювання споживчої лояльності: досвід соціологічного дослідження
Анотація
Стаття присвячена проблемі вимірювання споживчої лояльності з урахуванням її основних складових та типів. Зазначається, що побудова довготривалих відносин виробника і споживача є складним процесом, в якому важлива роль відводиться впливу на споживчу лояльність. Основною метою цього впливу є формування бажання у клієнтів мати відносини тільки з певним виробником, його продуктом, брендом. Автори вважають, що ефективний вплив на споживчу поведінку можливий тільки за умов моніторингового вимірювання споживчої лояльності з урахуванням її основних складових та форм. Основними складовими споживчої лояльності є «поведінкова» лояльність та «аттітюдна» лояльність, а типами – моногамна та полігамна лояльності. В роботі виділяються основні показники споживчої лояльності (рівень задоволеності споживача товаром/брендом; наявність повторних покупок; частота переключення на інші товари; бар'єри переходу на інший бренд; готовність рекомендувати улюблений бренд іншим) та наводять результати соціологічного дослідження, присвяченого вивченню споживчої лояльності харків’ян щодо ковбасних виробів різних торгівельних марок.
Завантаження
Посилання
Attitudinalvs Behavioral Loyalty [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://prloyaltymarketing.com/what-is-customer-loyalty/
Keiningham. Loyalty Myths / Keiningham, L. Timothy, Terry G. Vavra, Henri Wallard. – NewJersey : JohnWiley&Sons, 2005.