Оцінка українськими студентами якості, змісту та організації навчального процесу (на матеріалі емпіричного дослідження)
Анотація
У статті представлений аналіз результатів дослідження ставлення українських студентів до реформування освіти, а саме такого аспекту, як оцінка студентами якості, змісту та організації навчального процесу. Триваюче реформування української освіти становить практичний контекст дослідження, концептуальним його контекстом є студентоцентрована освіта (СЦО). На думку студентів, найпроблемнішими зонами в їхній освіті зараз є нестача практичного навчання, незбалансованість навчального навантаження за профільними та рештою курсів, відірваність університетських спеціальностей від ринку праці, низька мотивованість до навчання певної частини студентства, а також «нудне викладання». В статті ці висновки проаналізовані в перспективі СЦО, а також сформульовані практичні рекомендації щодо подолання цих проблем.
Завантаження
Посилання
2. Зіменкова Д.М., Сорока Ю.Г. Зворотній зв’язок в перспективі студентоцентрованої освіти / Д.М. Зіменкова, Ю.Г. Сорока. – Методологія, теорія та практика дослідження сучасного суспільства. Збірник наукових праць. Том 21. – Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2015. – С. 246– 250.
3. Сорока Ю. Г. Виклики та перспективи студентоцентрованої освіти // Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи. ІІ конгрес САУ: Тези доповідей (Харків, 17-19 жовтня 2013 р.) – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, – С. 179–181.
4. Смислові перспективи навчання/вивчення соціології: студентоцентрована освіта (Матеріали круглого столу одноіменної назви, який відбувся в рамках ІІ конгресу Соціологічної асоціації України, 17–19 жовтня 2013 р.) / Ю. Сорока, Л. Малес, Н. Костенко, О. Плахотнік, Т. Марценюк, М. Маєрчик, М. Гоманюк, Т. Зуб, М. Соболевська, С. Бабенко // Соціологія: теорія методи, маркетинг. – 2014. – № 3. – С 185–203. (Текст виступу Сороки Ю.Г. міститься на с. 186–187)