Технології моделювання в електоральних кампаніях: парадокси «Даунса», «Олсена», «голосування»
Анотація
У статті розглядається актуальна проблема поля політики, що пов’язана із електоральною поведінкою виборців у демократичному суспільстві. Аналізується низка моделей електоральної поведінки, зокрема парадокси, які виникають у процесі організації та проведення виборчих кампаній та впливають на активність участі населення у виборах. Розглядаються такі моделі – «парадокси», як «парадокс Даунса», «парадокс Олсона» і «парадокс голосування». Акцентується увага на чинниках, що визначають прихід електорату на виборчі дільниці та результати його голосування. Підкреслюється взаємозв’язок індивідуальної та колективної електоральної активності. Обговорюються проблеми прогнозування рівня електоральної активності населення та можливості управління нею.
Завантаження
Посилання
Політична наука. Методи досліджень: Підручник / За ред. О. А. Габрієляна. – К. : ВЦ «Академія», 2012. – 320 с.
Шинкаренко О. Маркетинговая модель електоральної поведінки: сутність та основні характеристики / О. Шинкаренко // Український соціологічний журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 87-91.
Олсон М. Возвышение и упадок народов. Экономический рост, стагфляция, социальный склероз: Пер. с анг. / М. Олсон. – Новосибирск : ЭКОР, 1998. – 360 с.
Эрроу Дж. Кеннет. Коллективный выбор и индивидуальные ценности: Пер. с англ. / Кеннет Дж. Эрроу. – М. : Изд. дом ГУ ВШЭ, 2014. – 210 с.
Ноэль-Нойман Э. Общественное мнение. Открытие спирали молчания: Пер. с нем. / Э. Ноэль-Нойман. – М. : Прогресс-Академия. Весь Мир, 1996. – 352 с.