Соціокультурні аспекти проектування образу соціального простору

  • Nataliya Udris Київський національний університет культури і мистецтв, 36, вул. Євгена Коновальця, Київ 01601, Україна https://orcid.org/0000-0003-1831-5476
Ключові слова: соціальний простір, організаційна культура, образ, проектування, соціальна комунікація

Анотація

У статті розглянуто створення образів соціального простору в контексті соціального проектування. Обгрунтовано можливість застосовувати образу соціального простору як складової соціальної технології зміцнення групової інтеграції, патріотизму. На основі даних опитування українських респондентів щодо образу українського суспільства обгрунтовано потребу у комплексному науковому підході до брендування українських територіальних мікросоціумів. Проаналізовано приклади територіального брендування у світовій та вітчизняній практиці.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Nataliya Udris, Київський національний університет культури і мистецтв, 36, вул. Євгена Коновальця, Київ 01601, Україна

кандидат соціологічних наук, доцент кафедри графічного дизайну і реклами, udris.nata@gmail.com

Посилання

1. Бевзенко Л. Социальная самоорганизация. Синергетическая парадигма: возможности социальных интерпретаций / Л.Д.Бевзенко. - К.: Институт социологии НАН Украины, 2002. - 437с.

2. Щербина В. Технология социальная / Энциклопедический социологический словарь.-М.:ИИСРАИ.-1995, с.823-824

3. Подшивалкина В. Социальные технологии: проблемы методологии и практики / В.И.Подшивалкина.- Кишинеу.:Центральная типография, 1997.-351с.

4. Удріс Н. Образ як механізм соціальних трансформацій / Наталя Удріс // Вісник Одеського національного університету [Текст]: зб.наук.пр., том 16, вип.10, серія "Соціологія та політичні науки".- Одеса, 2011.-С.404-412

5. Гед Т. 4D брэндинг: взламывая корпоративный код сетевой экономики / Томас Гед. - СПб, Стокгольмская школа экономики, 2000.

6. Котлер Ф., Астплунд К. Маркетинг мест / Филип Котлер, Кристер Астплунд. - Стокгольмская школа экономики, 2005. -657с.

7. Аакер Д., Йохимштайлер Э. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга / Дэвид А. Аакер, Эрик Йохимштайлер.- М.: Издательский дом Гребенникова , 2003.-380с.

8. Гусева О. Брэндинг [Электронный ресурс] / О.В.Гусева http://www.marketing.spb.ru/read/m4/index.htm

9. Линч К. Образ города [Электронный ресурс] // Кевин линч. - М.: Стройиздат, 1982.- http://www.glazychev.ru/books/translations/Linch/Linch.htm.

10. Агеев С. Формирование идей [Электронный ресурс] / Сергей Агеев. - http://www.sostav.ru/articles/2005/02/07/mark070205-1/.

11. Українське суспільство 1992-2010. Соціологічний моніторинг / за ред. д.ек.н. В.Ворони, д.соц.н. М.Шульги.- К.: Інститут соціології НАН України, 2010. – 636с.

12. http://vesti.portal.kharkov.ua/2011-04-11/7064.

13. http://2015.dp.ua/posty/logo_ukraine.html.

14. http://brandukraine.org/.

15. Брик Т. Спритко и Гарнюня. Взгляд социолога.- [Электронный ресурс] http://osvita.mediasapiens.kiev.ua/material/2135.
Опубліковано
2019-08-29
Як цитувати
Udris, N. (2019). Соціокультурні аспекти проектування образу соціального простору. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (993), 107-112. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/14067
Номер
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства