Соціальна реклама як механізм активізації волонтерства

  • Iryna Bilych Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 4, м. Свободи, Харків 61022, Україна https://orcid.org/0000-0002-1468-4031
Ключові слова: соціальна реклама, волонтерство, імідж волонтерської діяльності

Анотація

У статті соціальна реклама представлена як механізм активізації волонтерства в Україні. Охарактеризовано основні підходи до визначення поняття «соціальна реклама»; представлено схему впливу соціальної реклами на потенційного волонтера; зазначено основні напрями в тематиці соціальної реклами, які сприятимуть розробці критеріїв ефективної соціальної реклами волонтерської діяльності; здійснено аналіз основних аспектів соціальної реклами, що здатні вплинути на розвиток волонтерського руху.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Iryna Bilych, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 4, м. Свободи, Харків 61022, Україна

аспірантка кафедри соціології управління та соціальної роботи соціологічного факультету, iricandy@gmail.com

Посилання

1. Історія, теорія та практика волонтерського руху в Україні./ Режим доступу: http://softacademy.lnpu.edu.ua/Programs/Kharchenko/Volonterstvo/1_2.html

2. Закон України «Про рекламу» від 11 липня 2003 р. № 1121-ІV // ВВР. – 2004. – № 8. – С. 62–73.

3. Положення про соціальну рекламу в системі центрів соціальних служб для молоді // Інформація і право № 2, 2004. – С. 109–116.

4. Ревенко Т. Теоретичні аспекти формування соціальної реклами органів державної влади [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Apdu_o/2009_1/R_2/Revenko.pdf

5. Падафет Ю.Г. Механізм формування іміджу державної установи. / Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з державного управління за спеціальністю 25.00.02 – механізми державного управління. – Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України. – Харків, 2005.

6. Волонтерство. Порадник для організатора волонтерського руху /Укл. Т.Л. Лях, авт. кол.: О.В. Безпалько, Н.В. Заверіко, І.Д. Звєрєва, Н.В. Зімовець та ін. – К.: ВГЦ «Волонтер», 2001. – 552 с.

7. Гребінківська молодь обговорювала проблеми волонтерства/ [Електронний ресурс]: Новини Полтавщини. – 8 грудня 2010 року. - Режим доступу: http://poltavanews.com.ua/press-releases/2010/12/8/grebinkivska-molodobgovoryuvala-problemi-volonterstva.aspx

8. Дарда Т.В. Особливості соціально-психологічного впливу друкованої соціальної реклами Державної служби зайнятості./ Дарда Т.В [Електронний ресурс]: Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки: Розділ ІІ. Журналістика 23, 2009, - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvvnu/filolog/2009_23/R2/Darda.pdf

9. Ізюмський М. «Фундаментальні засади» ефективної соціальної реклами./ Михайло Ізюмський [Електронний ресурс]: Cаме час: блог про соціальну рекламу. - 24 листопада 2010 р. - Режим доступу: http://www.time.org.ua/2010/11/blog-post_24.html

10. Громадська думка: Дослідження. Аналіз. Висновки. Вип. 1. – К., 2005.

11. Лях Т.Л. Підходи до класифікації волонтерських груп/ Соціальна робота в Україні: теорія і практика. 2009, №3 С.49-58.

12. Про волонтерський рух: Проект Закону України / Офіційний сайт Верховної Ради України – www.rada.gov.ua.

13. Николайшвили Г. Социальная реклама: теория и практика : учеб. пособ. для студ. вузов / Г. Г. Николайшвили. - М. : Аспект Пресс 2008. - 192 с.
Опубліковано
2019-08-22
Як цитувати
Bilych, I. (2019). Соціальна реклама як механізм активізації волонтерства. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (999), 174-178. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13939
Номер
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства