Наскільки привабливі американські методи політичних кампаній у пост- соціалістичних країнах?

  • Mikhail Beznosov Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 4, м. Свободи, Харків 61022, Україна https://orcid.org/0000-0001-6146-1802
Ключові слова: політичні кампанії, електоральний процес, вибори, політичні консультанти, американізація, політичні інститути, ЗМІ

Анотація

У даній статті проаналізовано ступінь поширеності американських методів проведення політичних кампаній у постсоціалістичних країнах; з’ясовано, які з них є найбільш затребуваними в межах електоральних кампаній; доведено, що електоральний процес у постсоціалістичних країнах містить у собі елементи, які широко використовуються в США та адаптовані до мінливого соціокультурного середовища цих країн; на підставі аналізу емпіричних даних підтверджено гіпотезу щодо запозиченого характеру методів проведення електоральних кампаній на пострадянському просторі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Mikhail Beznosov, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 4, м. Свободи, Харків 61022, Україна

Кандидат соціології, доцент кафедри політичної соціології, m.a.beznosov@karazin.ua

Посилання

1. E. Mickiewicz. Institutional Incapacity, the Attentive Public, and Media Pluralism in Russia.- Democracy and the Media: A Comparative Perspective. -Ed. Richard Gunther and Anthony Mughan.- Cambridge University Press, 2000.

2. Newman B. The Mass Marketing of Politics: Democracy in an Age of Manufactured Images. - Thousand Oaks, CA, 1999.

3. Odescalchi, Daniel. Democracy and Elections in die New East Central Europe. in: Bruce. Newman (ed.): Handbook of Political Marketing, Thousand Oaks (Sage.), 1999. - P. 603.

4. Carothers, Thomas. Aiding Democracy Abroad: The Learning Curve. - Washington, D.C.: Carnegie Endowment for International Peace, 1999.

5. Whitehead, Laurence, ed. The International Dimensions of Democratisation: Europe and the Americas. - Oxford: Oxford University Press, 1996.

6. McFaul, Michael. Russia's 1996 Presidential Election: The End of Polarized Politics. -Stanford, CA: Hoover Institution Press, 1997.

7. Ridder, Rick , and Luther Symons. International Political Consultancy// In The Manship School Guide to Political Communication, ed. David D. Perlmutter. - Rutger Publishers, 1999.

8. European Institute for the Media// Monitoring the Media Coverage of the December 1999 Parliamentary Elections in Russia. - Final Report, March 2000. - Düsseldorf: EIM, 2000.

9. Norris, P. A. Virtuous Circle. Political communications in postindustrial societies. - Cambridge: Cambridge University Press, 2000.

10. Gibson R. and Rommele A. A Party-Centered Theory of Professionalised Campaigning //Harvard International Journal of Press and Politics. 2001. - №. 4 (6). - P.31-43.

11. Whitefield, Stephen and Geoffrey Evans. Electoral Politics in Eastern Europe: Social and Ideological Influences on Partisanship in Post-Communist Societies. //John Higley, Jan Pakulski and Wlodzirnierz Wesolowski, eds, PostCommunist Elites and Democracy in Eastern Europe.- London, Macmillan, 1998.

12. Rose, R. and Munro, N.. Elections without Order. Russia’s Challenge to Vladimir Putin. - Cambridge: Cambridge University Press, 2002.

13. Plasser, F. & Plasser, G. Global political campaigning. A worldwide analysis of campaign professionals and their practices. - Westport, CT: Praeger, 2002.
Опубліковано
2019-08-21
Як цитувати
Beznosov, M. (2019). Наскільки привабливі американські методи політичних кампаній у пост- соціалістичних країнах?. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (999), 120-125. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13930
Номер
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства