Консюмеристські настрої у середовищі громадських організацій сучасної України: норма чи девіація?

  • Oryslava Ben’ Львівський національний університет імені Івана Франка, 1, вул. Університетська, Львів 79000, Україна https://orcid.org/0000-0003-1174-9132
Ключові слова: громадські організації, консюмеристські настрої

Анотація

Автор розглядає особливості функціонування громадських організацій у сучасному українському суспільстві. Зокрема, увага зосереджена на виявленні у середовищі цих організацій консюмеристських настроїв. До уваги береться як внутрішнє середовище самих громадських організацій, тобто приналежних до неї, так і зовнішнє для них середовище, представлене насамперед громадською думкою, а також державою, комерційними структурами, політичними партіями. Основна увага у статті сконцентрована на вивченні громадської думки мешканців м. Львова, яка була досліджена у 2008 та 2011 роках, що дає змогу порівняльного аналізу. Крім цього, автор з’ясовує, нормою чи девіацією можна вважати консюмеристські настрої у середовищі громадських організацій.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Oryslava Ben’, Львівський національний університет імені Івана Франка, 1, вул. Університетська, Львів 79000, Україна

доцент кафедри історії та теорії соціології, orysia.ben@gmail.com

Посилання

1. Lewis D. The Management of Non-Governmental Development Organizations. An Introduction / D. Lewis. – London – NY: Ruetledge, 2001. – 242 р.

2. Третій сектор в Україні та організації, що розбудовують його інфраструктуру / упор. О. Грущенко і О. Пархомчук. – К.: РЦ "Гурт", 1997. – 63 с.

3. База даних соціологічного дослідження "Громадські організації очима львів’ян", проведеного серед дорослого населення м. Львова (вибірка – 600 осіб). 01 – 03. 2008. // Власний архів автора.

4. База даних Омнібусу кафедри історії та теорії соціології, проведеного серед дорослого населення м. Львова (вибірка – 800 осіб). 11-12. 2011. // Архів кафедри історії та теорії соціології Львівського національного університету імені Івана Франка.

5. Головатий М. Молодіжний рух як об’єктивна передумова розробки і здійснення державної молодіжної політики в Україні // Молодіжний і дитячий рух в Україні: історія і генезис. - К.: Укр. НДІ проблем молоді, 1993. - С. 8 – 23.

6. Головенько В. Ставлення молоді до громадського життя // Молодь України у дзеркалі соціології /Заг. ред. О. Балакірєвої, О. Яременка. - К.: УІСД, 2001. - С. 125 - 133.

7. Гидденс Э. Устроение общества: Очерки теории структурации. – М.: Академический Проект, 2003. – 528с.

8. Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры. – М.: Культурная революция, Республика, 2006. – 269 с.

9. European Integration Between Institution Building and Social Process. Contribution to the Theory of Modernization and NGOs in the Context of the Development of the EU / edited by P. Herrmann. – NY: Nova Science Publishers, Inc., 1999. – 159 p.

10. Domanski H. Participation in Civic Organizations and Class Structure / H. Domanski // Third Mokrzycki Symposium. New Europe and its Growth to Limits (20–21 October 2006). – NY, 2006. – 35 p.

11. The Third Sector in Europe / edited by A. Evers, J-L. Laville. – UK – Cheltenham/USA – MA – Northampton: Edward Elgar, 2004. – 266 p.

12. Feldman S. NGOs and Civil Society: (Un)stated Contradictions / S. Feldman // Annals, AAPSS. – 1997. – 554. – P. 46 – 65.

13. Fisher J. Nongovernments: NGOs and the Political Development of the Third World / J.Fisher. – Connecticut: Kumarian Press, 1998. – 237 p.

14. Hay R. Strategic Management in Non-Profit Organizations. An Administrator’s Handbook / R. Hay. – NY – Westport – Connecticut – London: Quorum Books, 1990. – 398 p.

15. Третій сектор в Україні: проблеми становлення / М.Ф. Шевченко, В.А. Головенько, Ю.М. Галустян, та ін. – К.: УІСД, 2001. – 170с.

16.Королько В.Г. Комунікація з громадськістю як соціальний інститут і сфера практичної роботи / В.Г. Королько, О.В.Некрасова // Стратегія і тактика комунікацій з громадськістю для організацій третього сектора. Методичний посібник. – К.: ІС НАНУ, 2003. – С. 9 – 60.

17.Королько В.Г. Організація та планування комунікацій з громадськістю: основні складові процесу / В.Г. Королько, О.В. Некрасова // Стратегія і тактика комунікацій з громадськістю для організацій третього сектора. Методичний посібник. – К.: ІС НАНУ, 2003. – С. 61 – 138.

18. Матеріали фокус-групових дискусій з активними членами, прихильниками та лідерами молодіжних громадських організацій. Львів, квітень – травень. 2007. // Власний архів автора.

19. Молодь України за соціальний прогрес і злагоду в суспільстві: збірник матеріалів Конгресу української молоді (Київ, 26 – 28 травня 1997 р.) – К.: АТ "Видавництво "Столиця", 1997. – 204 с.
Опубліковано
2019-08-19
Як цитувати
Ben’, O. (2019). Консюмеристські настрої у середовищі громадських організацій сучасної України: норма чи девіація?. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1045), 146-152. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13885
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства