Делегітимізація електоральної демократії: ефекти сучасної політичної комунікації

  • Mikhail Beznosov Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 4, м. Свободи, Харків 61022, Україна, https://orcid.org/0000-0001-6146-1802
Ключові слова: демократія, політична модернізація, політична комунікація, політичні кампанії, електоральний процес, політичні інститути

Анотація

У статті аналізуються причини негативного впливу модернізації політичної комунікації на сучасну електоральну демократію. Показано, що однією з головних проблем демократії в наші дні є протиріччя між модернізацією політичних інститутів і політичних процесів та її впливом на легітимність демократичних існтітутов. Також продемонстровано, що незадовільне функціонування сучасної політичної системи є наслідком поточної політичної модернізації, що не забезпечує адекватної відповіді на виклики швидких соціальних змін.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Mikhail Beznosov, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 4, м. Свободи, Харків 61022, Україна,

Кандидат соціологічних наук, доцент кафедри політичної соціології, факультет соціології

Посилання

1. Mughan, A., Media and the Presidentialization of Parliamentary Elections. - London: Macmillan, 2000.

2. Shedler, A. The End of Politics? Explorations into Modern Antipolitics. - London and New York: Macmillan and St. Martin’s Press, 1997.

3. Giddens, A.The Consequences of Modernity. - Cambridge: Polity, 1990

4. Diamond L. and Marc F. Plattner. Democracy as a Universal Value. In Larry Diamond and Marc F. Plattner (eds.), The Global Divergence of Democracies. - Baltimore: Johns Hopkins University Press, 2001.

5. Norris, P. Critical Citizens. Global Support for Democratic Governance. - Oxford: Oxford University Press, 1999.

6. Norris, P. A. Virtuous Circle. Political communications in postindustrial societies. - Cambridge: Cambridge University Press, 2000.

7.Newman B. The Mass Marketing of Politics: Democracy in an Age of Manufactured Images. - Thousand Oaks, CA, 1999.

8. Blumler, J.G. & Kavanagh, D. The third age of political communication: Influences and features.// Political Communication. – 1999. - № 16(3). P. 209-230

9. Dalton, R., Democratic Challenges, Democratic Choices: The Erosion of Political Support in Advanced Industrial Democracies. - New York: Oxford University Press, 2004

10. Karvonen, L. The Personalisation of Politics. A Study of Parliamentary Democracy. - Colchester: ECPR Press, 2010

11. Farrell, D.M., and Schmitt-Beck, R. Non-Party Actors in Electoral Politics. The Role of Interest Groups and Independent Citizens in Contemporary Election Campaigns. - Nomos, Baden-Baden, 2008.

12. Plasser, F. Parties’ Diminishing Relevance for Campaign Professionals // Harvard International Journal of Press/Politics. – 2001. - № 6(4). - P.44-59.

13. Kriesi, H. Political Mobilisation, Political Participation and the Power of Vote. //West European Politics.- 2008. - №31(1-2). - P. 147-168.

14. Pratkanis, Anthony, and Elliot Aronson. Age of Propaganda: The Everyday Use and Abuse of Persuasion. - New York: W. H. Freeman, 1991.

15. Cwalina, W., Falkowski, A., & Kaid, L. L. Role of advertising in forming the image of politicians: Comparative analysis of Poland, France and Germany.// Media Psychology. – 2000. - № 2(2). – P.119–146.
Опубліковано
2019-08-12
Як цитувати
Beznosov, M. (2019). Делегітимізація електоральної демократії: ефекти сучасної політичної комунікації. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1053), 109-112. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13769
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства