Делегітимізація електоральної демократії: ефекти сучасної політичної комунікації
Ключові слова:
демократія, політична модернізація, політична комунікація, політичні кампанії, електоральний процес, політичні інститути
Анотація
У статті аналізуються причини негативного впливу модернізації політичної комунікації на сучасну електоральну демократію. Показано, що однією з головних проблем демократії в наші дні є протиріччя між модернізацією політичних інститутів і політичних процесів та її впливом на легітимність демократичних існтітутов. Також продемонстровано, що незадовільне функціонування сучасної політичної системи є наслідком поточної політичної модернізації, що не забезпечує адекватної відповіді на виклики швидких соціальних змін.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Mughan, A., Media and the Presidentialization of Parliamentary Elections. - London: Macmillan, 2000.
2. Shedler, A. The End of Politics? Explorations into Modern Antipolitics. - London and New York: Macmillan and St. Martin’s Press, 1997.
3. Giddens, A.The Consequences of Modernity. - Cambridge: Polity, 1990
4. Diamond L. and Marc F. Plattner. Democracy as a Universal Value. In Larry Diamond and Marc F. Plattner (eds.), The Global Divergence of Democracies. - Baltimore: Johns Hopkins University Press, 2001.
5. Norris, P. Critical Citizens. Global Support for Democratic Governance. - Oxford: Oxford University Press, 1999.
6. Norris, P. A. Virtuous Circle. Political communications in postindustrial societies. - Cambridge: Cambridge University Press, 2000.
7.Newman B. The Mass Marketing of Politics: Democracy in an Age of Manufactured Images. - Thousand Oaks, CA, 1999.
8. Blumler, J.G. & Kavanagh, D. The third age of political communication: Influences and features.// Political Communication. – 1999. - № 16(3). P. 209-230
9. Dalton, R., Democratic Challenges, Democratic Choices: The Erosion of Political Support in Advanced Industrial Democracies. - New York: Oxford University Press, 2004
10. Karvonen, L. The Personalisation of Politics. A Study of Parliamentary Democracy. - Colchester: ECPR Press, 2010
11. Farrell, D.M., and Schmitt-Beck, R. Non-Party Actors in Electoral Politics. The Role of Interest Groups and Independent Citizens in Contemporary Election Campaigns. - Nomos, Baden-Baden, 2008.
12. Plasser, F. Parties’ Diminishing Relevance for Campaign Professionals // Harvard International Journal of Press/Politics. – 2001. - № 6(4). - P.44-59.
13. Kriesi, H. Political Mobilisation, Political Participation and the Power of Vote. //West European Politics.- 2008. - №31(1-2). - P. 147-168.
14. Pratkanis, Anthony, and Elliot Aronson. Age of Propaganda: The Everyday Use and Abuse of Persuasion. - New York: W. H. Freeman, 1991.
15. Cwalina, W., Falkowski, A., & Kaid, L. L. Role of advertising in forming the image of politicians: Comparative analysis of Poland, France and Germany.// Media Psychology. – 2000. - № 2(2). – P.119–146.
2. Shedler, A. The End of Politics? Explorations into Modern Antipolitics. - London and New York: Macmillan and St. Martin’s Press, 1997.
3. Giddens, A.The Consequences of Modernity. - Cambridge: Polity, 1990
4. Diamond L. and Marc F. Plattner. Democracy as a Universal Value. In Larry Diamond and Marc F. Plattner (eds.), The Global Divergence of Democracies. - Baltimore: Johns Hopkins University Press, 2001.
5. Norris, P. Critical Citizens. Global Support for Democratic Governance. - Oxford: Oxford University Press, 1999.
6. Norris, P. A. Virtuous Circle. Political communications in postindustrial societies. - Cambridge: Cambridge University Press, 2000.
7.Newman B. The Mass Marketing of Politics: Democracy in an Age of Manufactured Images. - Thousand Oaks, CA, 1999.
8. Blumler, J.G. & Kavanagh, D. The third age of political communication: Influences and features.// Political Communication. – 1999. - № 16(3). P. 209-230
9. Dalton, R., Democratic Challenges, Democratic Choices: The Erosion of Political Support in Advanced Industrial Democracies. - New York: Oxford University Press, 2004
10. Karvonen, L. The Personalisation of Politics. A Study of Parliamentary Democracy. - Colchester: ECPR Press, 2010
11. Farrell, D.M., and Schmitt-Beck, R. Non-Party Actors in Electoral Politics. The Role of Interest Groups and Independent Citizens in Contemporary Election Campaigns. - Nomos, Baden-Baden, 2008.
12. Plasser, F. Parties’ Diminishing Relevance for Campaign Professionals // Harvard International Journal of Press/Politics. – 2001. - № 6(4). - P.44-59.
13. Kriesi, H. Political Mobilisation, Political Participation and the Power of Vote. //West European Politics.- 2008. - №31(1-2). - P. 147-168.
14. Pratkanis, Anthony, and Elliot Aronson. Age of Propaganda: The Everyday Use and Abuse of Persuasion. - New York: W. H. Freeman, 1991.
15. Cwalina, W., Falkowski, A., & Kaid, L. L. Role of advertising in forming the image of politicians: Comparative analysis of Poland, France and Germany.// Media Psychology. – 2000. - № 2(2). – P.119–146.
Опубліковано
2019-08-12
Як цитувати
Beznosov, M. (2019). Делегітимізація електоральної демократії: ефекти сучасної політичної комунікації. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1053), 109-112. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13769
Номер
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства

