Проблема прогнозування результатів виборів в українському електоральному маркетингу
Ключові слова:
прогнозування результатів виборів, рейтинги, статистичні методи прогнозування, соціологічні методи прогнозування
Анотація
В статті розглянута важлива проблема, пов’язана з одним з ключових аспектів електорального маркетингу, а саме: прогнозуванням поведінки споживачів політичного товару в процесі здійснення маркетингових заходів по його просуванню в ході виборчих кампаній. Аналізуються можливості статистичного та соціологічного методів прогнозування, різниця поміж рейтингами та прогнозом. Характеризуються чинники, що визначають ефективність подібних прогнозів.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Полторак В.А. Социология общественного мнения / В.А. Полторак. – К. – Днепропетровск: Центр «СОЦИОПОЛИС», 2000. – 264 с.
2. Петров О.В. Социологические избирательные технологии / О.В.Петров. – Днепропетровск: Арт-Пресс, 1998. – 164 с.
3. Шампань П. Делать мнение: новая политическая игра: пер. с фр. / П.Шампань. – М.: SocioLoqos, 1997. – 317 с.
4. Паниотто В. Социологические исследования как способ контроля за результатами выборов и референдумов / В.Паниотто, Н.Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2001. - №1. – с.155-170.
5. Дубицкая В.П. Какого политика можно «продать»? / В.П. Дубицкая, М.И. Тарарухина // Социс. – 1998. – №10. – с.118-127.
2. Петров О.В. Социологические избирательные технологии / О.В.Петров. – Днепропетровск: Арт-Пресс, 1998. – 164 с.
3. Шампань П. Делать мнение: новая политическая игра: пер. с фр. / П.Шампань. – М.: SocioLoqos, 1997. – 317 с.
4. Паниотто В. Социологические исследования как способ контроля за результатами выборов и референдумов / В.Паниотто, Н.Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2001. - №1. – с.155-170.
5. Дубицкая В.П. Какого политика можно «продать»? / В.П. Дубицкая, М.И. Тарарухина // Социс. – 1998. – №10. – с.118-127.
Опубліковано
2019-08-06
Як цитувати
Shinkarenko, O. (2019). Проблема прогнозування результатів виборів в українському електоральному маркетингу. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1101), 175-179. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13645
Номер
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства