Роль сім'ї у професійному самовизначенні студентів
Анотація
У статті представлено аналіз результатів моніторингу процесів соціально-професійного вибору уральського студентства. Визначається роль сім'ї у формуванні освітніх траєкторій студентської молоді. Підкреслюється, що за сучасних умов сформувалася нова модель вступу молоді до самостійного трудового життя. Акцентується увага на тому, що саме спрямованість соціально-професійного вибору задає вектор освітньої, професійної та в цілому життєвої траєкторії особистості. Особлива роль у професійному виборі належить родині, яка орієнтує індивіда на досягнення певного соціально-професійного статусу, досягнення певного рівня освіти, на певний характер діяльності. Професійна спадкоємність наслідування дітьми професії батьків реалізується у трьох основних формах: соціокультурній, соціальній та професійній
Завантаження
Посилання
2. Очкина А. В. Социальные механизмывоспроизводства культурного капитала семей в провинциальном российском городе [Электронный ресурс]. – / Очкина А. В. //Общественные науки и современность. – 2010. – № 1 – Режим доступа : URL:http://ecsocman.hse.ru/data/2011/11/28/1270196291/2_Ochkina.pdf
3. Профессиональные стратегии и ценностные ориентации молодёжи в условиях экономического кризиса: [информационно-аналитический отчёт / под ред. Ю. Р. Вишневского и др]. – Екатеринбург: УрФУ, 2010. – 194 с.
4. . Студент – 2012. Материалы шестого этапа социологического мониторинга (декабрь 2011 – январь 2012 гг.). [отв. ред. Ю. Р. Вишневский]. – Екатеринбург: УрФУ, 2012. – С. 89-155.
5. Бек Ульрих Общество риска: на пути к другому модерну [Электронный ресурс] Бек Ульрих Общество риска: на пути к другому модерну. – М.: Прогресс-Традиция, 2000. – режим доступу: URL http://gendocs.ru/v23025/ульрих_бек

