Лояльність персоналу організації: підходи до визначення

  • О. В. Бутиліна
Ключові слова: лояльність персоналу, організація, теорія очікувань, теорія обміну

Анотація

Стаття присвячена аналізу феномена лояльності персоналу організації. Авторка застосовує положення теорії обміну та теорії очікувань для визначення сутності та складових лояльності персоналу. Розглядаються емоційні, раціональні та поведінкові компоненти лояльності. Лояльність є соціальною характеристикою організації. Це дозволило пояснити деякі моделі лояльності персоналу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Рольф Ван Дик. Преданность и идентификация с организацией / Пер. с нем. – Х.: Из-во Гуманитарный центр, 2006. – 142 с.

Кирхлер Эрик, Хельцл Эрик. Дизайн работ в организациях: Психология труда и организационная психология; т. 3 / Пер. с нем.: – Х.: Из-во Гуманитарный центр, 2005. – 212 с.

Харский К. Благонадежность и лояльность персонала / К. Харский – СПб.: Питер, 2003. – 496 с.

Робота з персоналом організацій: навч. посіб. / за ред. І. П. Рущенка. – Х.: Видавництво «Форт», 2013. – 460 с.

Почебут Л. Г., Чикер В. А. Организационная социальная психология: Учебное пособие. – СПб.: Из-во «Речь», 2000. – 298 с.

Джон О’Шонесси. Принципы организации управления фирмой. [Електронний ресурс]. ? Режим доступу: http://ek-lit.narod.ru/shon009.htm

Доминяк В. И. Лояльность персонала как социально-психологическая установка / В. И. Доминяк // Персонал – Микс. – 2002. – №5. – С. 55-59.

Доминяк В. И. Феномен лояльности в разработках зарубежных исследователей / В. И. Доминяк // Персонал-Микс. – 2003. ? №1. ? С. 107-111.
Опубліковано
2017-04-15
Як цитувати
Бутиліна, О. (2017). Лояльність персоналу організації: підходи до визначення. SOCIOПРОСТІР, (6), 21-24. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/socioprostir/article/view/8413
Номер
Розділ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ