Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
Анотація
У статті розглядається проблематика вербального контенту шокової реклами. Завданнями дослідження є дефініціювати шокову рекламу як особливе явище сучасного соціокомунікаційного простору; виокремити засоби реалізації інтенцій у шоковому рекламному дискурсі; схарактеризувати візуальні та текстові елементи, що оптимально втілюють інтенційні обшири рекламної комунікації; виявити специфіку вербального втілення комунікативних настанов у вітчизняній шоковій рекламі. Тези дослідження підкріплені аналізом реальних прикладів закордонної та вітчизняної шокової реклами.
Завантаження
Посилання
Андрєєва О. С. Реалії та перспективи впливу шокової реклами на аудиторію в контексті нових медіа / О. С. Андрєєва // Вплив нових медіа: міждисциплінарний підхід / І міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 28–29 квіт. 2014 р. / [наук. ред. Т. Кузнєцова, упоряд. О. Герман, О. Євтушенко]. — Одеса : Нац. ун-т «Одеська юридична академія», 2014. — С. 68–70.
Андрєєва О. С. Шокова реклама як соціокомунікаційний феномен: специфіка вияву та впливогенний потенціал [рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук із соц. ком. : 27.00.06 / О. С. Андрєєва. — К., 2015. — 270 с.
Балахонская Л. В. Средства речевого эпатажа в рекламной коммуникации / Л. В. Балахонская // Медиалингвистика. — СПб. : Высшая школа журналистики и массовых коммуникаций, 2015. — С. 208–212.
Имшинецкая И. Креатив в рекламе / И. Имшинецкая. — М. : РИП-холдинг, 2004.— 64 с.
Олійник А. Д. Етапи комунікативного акту як категорії прагмалінгвістики / А. Д. Олійник // Матеріали VI міжнародної наукової практичної конференції «Основні проблеми сучасної науки – 2010». — Т. 19. Філологічні науки.— Софія : «Бел ГРАД-БГ» ООД, 2010. — С. 37–40.
Kramp M. K. Exploring Life and Experience through Narrative Inquiry [Електронний ресурс] / M. K. Kramp. — 2004. —Режим доступу : http://www4.nau.edu/cee/ci_doc/current/resources/6_Kramp.pdf. —Дата звернення : 29.08.2007.