Теоретичне дослідження «практичного» феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення

  • О. С. Андрєєва Національний університет «Одеська юридична академія»
Ключові слова: шокова реклама, девіантна реклама, суспільство, медіавплив, медіакомунікація, культура

Анотація

Поява шокової реклами в українському медіасередовищі є як наслідком закономірного шляху розвитку власне українського суспільства, так і загальною світовою тенденцією. Пропонована робота є продовженням аналізу шокової реклами та теоретичним обґрунтуванням її як феномену сучасної медійної культури. У статті проаналізовано історичні витоки шокової реклами, наведено схему її сприйняття споживачем та здійснено порівняльний аналіз функцій традиційної та шокової реклами.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Андрєєва О. С. Шокова реклама як соціокомунікаційний феномен: специфіка вияву та впливогенний потенціал : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук із соц. комунікацій : спец. 27.00.06 «Прикладні соціально-комунікаційні технології» / Андрєєва Олександра Сергіївна. — К., 2015. — 16 с.

2. Андрєєва О. С. Девіантна та шокова реклама: дефініція та співвідношення понять / О. С. Андрєєва // Наукові записки Інституту журналістики : наук. зб. — К., 2014. — Жовт.-груд. — Т. 57. — С. 209–215.

3. Дзюба О. С. Агресивні компоненти сучасного медійного контенту / О. С. Дзюба // Наукові записки Інституту журналістики: наук. зб. — К., 2013. — Т. 51. — Квіт.-черв. — С. 34–38.

4. Девіантна поведінка [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%B2%D1%96%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0.

5. Овчаренко А. Н. Основы рекламы : учебн. для студ. вузов / А. Н. Овчаренко. — М. : Аспект Пресс, 2006. — 495 с.

6. Ромат Е. В. Реклама : учебн. для вузов. — 7-е изд. / Е. В. Ромат. — СПб. : Питер, 2008. — 512 с.

7. Фромм Э. Иметь или быть? / Э. Фромм. — К. : Ника-Центр, 1998. — 400 c.

8. Щепилова Г. Г. Основы рекламы : учебн. для бакалавров / Г. Г. Щепилова, К. В. Щепилов. — М. : Юрайт, 2013. — 521 с.

9. Benady D. Courting Controversy / D. Benady // Marketing Week. — 2003. — Jan. 23. — Vol. 26 (4). — Р. 23—24.

10. Fam K. S. Advertising Controversial products in the Asia Pacific: What Makes Them Offensive? / K. S. Fam, D. S. Waller // Journal of Business Ethics. — 2003. — Vol. 48 (3). — Р. 237—250.

11. Waller D. S. Attitudes Towards Offensive Advertising: An Australian Study / D. S. Waller // Journal of Consumer Marketing. — 1999. — Vol. 16 (3). — Р. 288—294.

12. Waller D. S. What Factors Make Controversial Advertising Offensive? / D. S. Waller // A Preliminary Study. — ANZCA04 Conference. — Sydney, 2004. — Р. 1—10.
Опубліковано
2017-12-08
Як цитувати
Андрєєва, О. С. (2017). Теоретичне дослідження «практичного» феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (9), 50-54. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9828
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ