Теоретичне дослідження «практичного» феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення

  • О. С. Андрєєва Національний університет «Одеська юридична академія»
Ключові слова: шокова реклама, девіантна реклама, суспільство, медіавплив, медіакомунікація, культура

Анотація

Поява шокової реклами в українському медіасередовищі є як наслідком закономірного шляху розвитку власне українського суспільства, так і загальною світовою тенденцією. Пропонована робота є продовженням аналізу шокової реклами та теоретичним обґрунтуванням її як феномену сучасної медійної культури. У статті проаналізовано історичні витоки шокової реклами, наведено схему її сприйняття споживачем та здійснено порівняльний аналіз функцій традиційної та шокової реклами.

Завантаження

Посилання

1. Андрєєва О. С. Шокова реклама як соціокомунікаційний феномен: специфіка вияву та впливогенний потенціал : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук із соц. комунікацій : спец. 27.00.06 «Прикладні соціально-комунікаційні технології» / Андрєєва Олександра Сергіївна. — К., 2015. — 16 с.

2. Андрєєва О. С. Девіантна та шокова реклама: дефініція та співвідношення понять / О. С. Андрєєва // Наукові записки Інституту журналістики : наук. зб. — К., 2014. — Жовт.-груд. — Т. 57. — С. 209–215.

3. Дзюба О. С. Агресивні компоненти сучасного медійного контенту / О. С. Дзюба // Наукові записки Інституту журналістики: наук. зб. — К., 2013. — Т. 51. — Квіт.-черв. — С. 34–38.

4. Девіантна поведінка [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%B2%D1%96%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0.

5. Овчаренко А. Н. Основы рекламы : учебн. для студ. вузов / А. Н. Овчаренко. — М. : Аспект Пресс, 2006. — 495 с.

6. Ромат Е. В. Реклама : учебн. для вузов. — 7-е изд. / Е. В. Ромат. — СПб. : Питер, 2008. — 512 с.

7. Фромм Э. Иметь или быть? / Э. Фромм. — К. : Ника-Центр, 1998. — 400 c.

8. Щепилова Г. Г. Основы рекламы : учебн. для бакалавров / Г. Г. Щепилова, К. В. Щепилов. — М. : Юрайт, 2013. — 521 с.

9. Benady D. Courting Controversy / D. Benady // Marketing Week. — 2003. — Jan. 23. — Vol. 26 (4). — Р. 23—24.

10. Fam K. S. Advertising Controversial products in the Asia Pacific: What Makes Them Offensive? / K. S. Fam, D. S. Waller // Journal of Business Ethics. — 2003. — Vol. 48 (3). — Р. 237—250.

11. Waller D. S. Attitudes Towards Offensive Advertising: An Australian Study / D. S. Waller // Journal of Consumer Marketing. — 1999. — Vol. 16 (3). — Р. 288—294.

12. Waller D. S. What Factors Make Controversial Advertising Offensive? / D. S. Waller // A Preliminary Study. — ANZCA04 Conference. — Sydney, 2004. — Р. 1—10.
Опубліковано
2017-12-08
Як цитувати
Андрєєва, О. С. (2017). Теоретичне дослідження «практичного» феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (9), 50-54. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9828
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ