Психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ

  • Ніна Вікторівна Підбуцька

Анотація

У статті розкриті існуючи міждисциплінарні вітчизняні та зарубіжні підходи до визначення умов становлення професіонала протягом навчання у вищому навчальному закладі. Проаналізовано різні думки щодо особливостей підготовки майбутніх фахівців різних спеціальностей, типів професійної діяльності та формування в них професійно важливих якостей, професійної компетентності тощо.
Зроблено узагальнюючий порівняльний аналіз наукових підходів щодо формування професіоналізму особистості під час професійної підготовки. На основі проведеного аналізу виокремлено психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ.
Зокрема, психологічними механізмами визначено: ідентифікацію та рефлексію, самодетермінацію та саморозвиток.
Ключові слова: професійне становлення, етап професійної підготовки, майбутній фахівець, професіоналізм особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-22
Як цитувати
Підбуцька, Н. (2015). Психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія, (1121). Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/1749