Психологічний тренінг як засіб стимуляції творчих здібностей у процесі підготовки журналістів

  • Альберт Олександрович Церковний Кафедра менеджменту культури та соціальних технологій Харківської державної академії культури, 61057, м.Харків, Бурсацький узвіз, 4
  • Маріанна Вікторівна Церковна Кафедра журналістики Харківської державної академії культури, 61057, м.Харків, Бурсацький узвіз, 4
Ключові слова: творчі здібності, навчання журналістів, соціально-психологічний тренінг

Анотація

У статті розглядаються питання формування професійних навичок студентів-журналістів у період навчання у вищому навчальному закладі. Обговорюються проблеми формування, стимулювання і розвитку творчих здібностей в рамках програми навчального психологічного
тренінгу. Автори пропонують застосування в рамках програми учбового психологічного тренінгу циклу спеціалізованих вправ, як інструменту для актуалізації та розвитку творчих здібностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ворошилов В. В. Журналистика. СПб. : Изд-во Михайлова В. А., 2000. 360 с.

Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности. СПб. : Питер, 2013. 448 с.

Макарова Л. С., Ручина Л.И. Журналистское образование в ННГУ им. Н.И. Лобачевского: актуальные аспекты и тенденции развития // Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. 2008. №4. С. 26 – 31.

Мельник Г. С. Основы творческой деятельности журналиста: конспект лекций и практикум СПб. : С.-Петерб. гос. ун-т, Высш. шк. журн. и мас. коммуникаций, 2013. 210 с.

Пронина Е. Е. Психология журналистского творчества. М. : Изд-во: КДУ, 2006. 368 с.

Свитич Л. Г. Профессия: журналист. М. : Аспект Пресс, 2011. 255 с.
Опубліковано
2018-09-05
Як цитувати
Церковний, А., & Церковна, М. (2018). Психологічний тренінг як засіб стимуляції творчих здібностей у процесі підготовки журналістів. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія, (64), 113-116. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11278