Вивчення факторів формування стресу і його вплив на процеси пам’яті у студентів-медиків i курсу. Рекомендації щодо зниження стресу і поліпшення пам’яті у студентів

  • Olga Sukachova Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків
  • Diana Voloshyna Центр з вивчення наркології медичного факультету, Мічиганський університет, м. Енн Арбор

Анотація

Для визначення психологічних характеристик відповіді на стрес серед студентів-медиків було обстежено 77 студентів І курсу медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (24 юнака та 53 дівчини віком від 16 до 23 років). Дослідження показало, що для першокурсників навчання стає сильним інтелектуальним і емоційним перевантаженням. Під час роботи визначені найбільш яскраво виражені причини стресу. Виявилося, що для юнаків це відсутність підручників, а для дівчат – нездатність організувати свій розпорядок дня, сором’язливість і боязкість. Найпотужніші чинники у формуванні стресових розладів серед усіх студентів, незалежно від статі, – нерегулярний прийом їжі та велике навантаження. Показники смислової і механічної пам’яті серед дівчат були в основному вище, ніж серед юнаків. Це може свідчити про те, що дівчата більш уважні та здатні краще зосереджуватися на процесі навчальної діяльності. Розроблено алгоритм рекомендацій з надання всебічної допомоги студентам з подолання стресу і поліпшення пам’яті

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Olga Sukachova, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків
к.психол.н., асистент кафедри психіатрії, наркології, неврології та медичної психології, медичний факультет
Diana Voloshyna, Центр з вивчення наркології медичного факультету, Мічиганський університет, м. Енн Арбор

к.м.н., науковий співробітник

Посилання

Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Sukachova, O., & Voloshyna, D. (2017). Вивчення факторів формування стресу і його вплив на процеси пам’яті у студентів-медиків i курсу. Рекомендації щодо зниження стресу і поліпшення пам’яті у студентів. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 4(1 (7), 107-110. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/9316
Розділ
Медична психологія