ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ

  • Ганна Андріївна Швецова

Abstract

У статті розглядається проблема психологічних та дидактичних аспектів упровадження  інформаційних комунікаційних технологій у процес навчання учнів початкової школи. Автор аналізує проблеми та перспективи застосування інформаційних  комунікаційних  технологій  в початковій школі,  як  запоруки побудови інтенсивного процесу засвоєння знань, умінь та навичок молодшими школярами.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ганна Андріївна Швецова

аспірантка кафедри креативної педагогіки та інтелектуальної власності Української інженерно-педагогічної академії.

References

1. Информатика в играх и задачах. 1 класс (1-4). Методические рекомендации для учителя. – М.: Баласс, Экспересс, 1998. – 146 с.
2. Монахов В.М., Демидова Н.Б. Программирование и ЭВМ. – М., 1977. – 240 с.
3. Пидкасистый П.И., Тищенко О.Б. Компьютерные технологии в системе дистанционного обучения // Педагогика. – 2000. – № 5. – 186 с.
4. Фомичева Ю.В., Пимелев А.Г., Бурмистров И.В. Психологические увлеченности компьютерными играми // Вестник МГУ, сер. 14 (Психология) –1991. – № 3. – 348 с.
5. Bruno Emaus (University of Amsterdam).(2004) Guidelines for primary school teachers for integration of ICT in their lessons – http:www.ecolenet.nl/projects/guidelines_primary.html.
6. Dominik Petko, Hartmut Mitzlaff, Daniela Knüsel. ICT in Primarschulen. Expertise und Forschungsübersicht.Im Auftrag des Dachverbandes der Schweizer Lehrerinnen und Lehrer LCH. Goldau, 31. März – 2007. – 70 p.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Швецова, Г. А. (2015). ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (26), 201-206. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3606