ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ

  • Ганна Андріївна Швецова
Ключові слова: ІКТ, майбутні вчителя, навчальний процес, молодші школяри.

Анотація

У статті розглядається проблема психологічних та дидактичних аспектів упровадження  інформаційних комунікаційних технологій у процес навчання учнів початкової школи. Автор аналізує проблеми та перспективи застосування інформаційних  комунікаційних  технологій  в початковій школі,  як  запоруки побудови інтенсивного процесу засвоєння знань, умінь та навичок молодшими школярами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ганна Андріївна Швецова

аспірантка кафедри креативної педагогіки та інтелектуальної власності Української інженерно-педагогічної академії.

Посилання

1. Информатика в играх и задачах. 1 класс (1-4). Методические рекомендации для учителя. – М.: Баласс, Экспересс, 1998. – 146 с.
2. Монахов В.М., Демидова Н.Б. Программирование и ЭВМ. – М., 1977. – 240 с.
3. Пидкасистый П.И., Тищенко О.Б. Компьютерные технологии в системе дистанционного обучения // Педагогика. – 2000. – № 5. – 186 с.
4. Фомичева Ю.В., Пимелев А.Г., Бурмистров И.В. Психологические увлеченности компьютерными играми // Вестник МГУ, сер. 14 (Психология) –1991. – № 3. – 348 с.
5. Bruno Emaus (University of Amsterdam).(2004) Guidelines for primary school teachers for integration of ICT in their lessons – http:www.ecolenet.nl/projects/guidelines_primary.html.
6. Dominik Petko, Hartmut Mitzlaff, Daniela Knüsel. ICT in Primarschulen. Expertise und Forschungsübersicht.Im Auftrag des Dachverbandes der Schweizer Lehrerinnen und Lehrer LCH. Goldau, 31. März – 2007. – 70 p.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Швецова, Г. (2015). ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 201-206. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3606