ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА І КРАЄЗНАВСТВА В ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • Людмила Іванівна Прокопенко
  • Валентина Анатоліївна Тетьоркіна
Ключові слова: навчальна практика, природознавство, краєзнавство, екологія, ботаніка, зоологія

Анотація

У статті представлені особливості організації навчальної практики та досвід створення навчально-методичного комплексу «Навчальна практика з природознавства і краєзнавства» на кафедрі природничих дисциплін в Харківській гуманітарно-педагогічній академії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Людмила Іванівна Прокопенко

старший викладач кафедри природничих дисциплін комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Валентина Анатоліївна Тетьоркіна

комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Посилання

1. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття). – К.: Райдуга, 1994.
2. Кузнецова B.I. Загальне землезнавство . – Харків: ХДПУ, 1991.
3. Лисецький О.С., Кривицький І.О. Польова практика з зоології для студентів II курсу біологічного факультету. – ХДУ, 1981. – 37с.
4. Прокудін Ю.М. Методичні рекомендації до проведення навчальної практики з ботаніки для студентів II курсу біологічного факультету. – ХДУ, 1984 р., – 48 с.
5. Бавтуто Г.А. Учебно-полевая практика по ботанике. – Минск: Высш. шк., 1990. – 269 с.
6. Ботаника. Учебно-полевая практика: Учеб. пособие для студентов вузов / В.П. Руденко, А.Г . Сербий, Л.М. Городнянская и др. / Под общ. ред. А.Г . Сербина и В.П. Руденко. – Харьков: Изд-во НФАУ: Золотые страницы, 2001. – 340 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Прокопенко, Л., & Тетьоркіна, В. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА І КРАЄЗНАВСТВА В ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 161-166. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3542